نسخه چاپی

خرید و فروش ارز تعطیل

عکس خبري -خريد و فروش ارز تعطيل

امروز با رشد قیمت دلار تا مرز ۳۸۰۰ تومان صرافی‌ها به غیر از خرید و فروش سكه تمام، نیم، ربع و سكه یك گرمی معامله دیگری را انجام نمی‌دهند.

به گزارش نما به نقل از جام، در حالي كه در هفته‌هاي اخير شاهد نوسان قيمت طلا، سكه و ارز در بازارهاي داخلي بوديم، امروز با رشد قيمت دلار تا مرز ۳۸۰۰ تومان صرافي‌ها به غير از خريد و فروش سكه تمام، نيم، ربع و سكه يك گرمي معامله ديگري را انجام نمي‌دهند.


گزارش ایسنا، حاكي از آن است كه با توجه به وضعيت ارز، طلا و سكه در بازارهاي داخلي از حوالي ميدان فردوسي تا چهارراه استانبول انبوهي از دلالان ارز قابل مشاهده هستند كه هر كدام قيمت دلار را از ۳۶۰۰ تا ۳۹۰۰ تومان اعلام مي‌كنند.

نرخ دلار از سوي دلالان به متقاضيان پايين‌تر از نرخ دلار اعلام شده از سوي صرافي‌هاي داراي كد رهگيري است. به گفته يكي از صرافان نرخ كارمزد معاملات دلار در دست دلالان بسيار بالاست.


در حالي كه بسياري از صرافي‌ها تنها خريد و فروش سكه را انجام مي دهند، در اين بين تعداد محدودي از صرافي ها نيز فقط دلار معامله مي‌كنند و از خريد و فروش ساير ارزها خودداري مي‌كنند.

مسوول يك صرافي در ميدان فردوسي مي‌گويد: دلار در حال حاضر در بازار تنها از سوي دلالان خريد و فروش مي شود. حتي تقلبي بودن آن نيز مشخص نيست.



بنابر این گزارش، امروز علاوه بر دلالان، انبوهي از مردم عادي هم در اين محدوده از شهر تهران ديده مي‌شوند كه خواستار فروش دلارهاي خود هستند، ولي از آنجايي كه صرافي‌ها اين معاملات را انجام نمي‌دهند، خريد و فروش ارز بين دلالان و مردم در حال انجام است.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...