نسخه چاپی

نگوییم امام تنهاست!

عکس خبري -نگوييم امام تنهاست!

یكی از تكیه كلام‌های حزب‌اللهی‌ها این است كه وقتی سرپیچی و نافرمانی برخی از مسئولان یا ترویج یك منكر را می‌بینند، فوراً می‌گویند امام تنهاست، این سید مظلوم است و...؛ بیان جملات با بار منفی «تنها بودن رهبر معظم انقلاب» و پیرو نداشتن ایشان بزرگ‌ترین آسیبی است كه یك نیروی حزب‌اللهی به امام خود وارد می‌كند

یکی از تکیه کلام‌های حزب‌اللهی‌ها این است که وقتی سرپیچی و نافرمانی برخی از مسئولان یا ترویج یک منکر را می‌بینند، فوراً می‌گویند امام تنهاست، این سید مظلوم است و...؛ بیان جملات با بار منفی «تنها بودن رهبر معظم انقلاب» و پیرو نداشتن ایشان بزرگ‌ترین آسیبی است که یک نیروی حزب‌اللهی به امام خود وارد می‌کند؛ این جملات به گونه‌ای رواج یافته که کسی نمی‌تواند در نقد آن سخنان جمله‌ای بگوید یا مقتدر بودن امام و محبوب بودن او و همچنین اثرات اندیشه‌ای این مرد الهی را در جهان نشان بدهد. این در حالی است که اتاق‌های فکر و اندیشکده‌های غربی بارها و بارها از نفوذ اندیشه‌های امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در جهان و همچنین فرماندهی بزرگ‌ترین جمعیت‌های انسانی در منطقه و جهان سخن به میان آورده‌اند.
اندیشکده آمریکایی «رند» اعتراف می‌کند: «ایران تنها کشور و دارای تنها رهبر مقاوم ‌در برابر اسرائیل است»؛ اندیشکده آلمانی «علوم و سیاست» نیز به هوشمندی «آیت‌الله خامنه‎‎‎ای» در خروج از بحران اشاره می‌کند و می‌نویسد: «آیت‌الله خامنه‎‎‎ای در خروج از بحران موفق عمل کرده است.» اندیشکده واشنگتن هم می‌نویسد: «سپاه پاسداران به شدت پیرو آیت‌الله خامنه‌ای هستند.» آیا تبعیت سپاه و بسیج از امام خامنه‌ای نشانه اقتدار این مرد الهی نیست که دشمنان اعتراف دارند؟ آیا حزب‌الله لبنان که بارها کمر رژیم غاصب صهیونیستی را شکسته است و بارها خود را تابع ولایت فقیه و امام خامنه‌ای معرفی کرده، توانمندی اندکی برای پیشبرد منویات رهبر معظم انقلاب است؟ آیا حشد الشعبی عراق که پیروزی خود را در موصل حاصل رهبری امام خامنه‌ای می‌داند، نشانه پیروی از رهبری نیست؟ آیا مقاومت انصارالله با دستان خالی در مقابل جبهه سعودی و غربی که به مسئولان ایرانی این پیام را داده‌اند که آیت‌الله خامنه‌ای فقط رهبر ایران نیست، بلکه رهبر جهان اسلام هستند، توانایی اندکی است؟ حضور 42 میلیونی در پای صندوق‌های رأی در 29 اردیبهشت 1396 نیز رأی به اندیشه‌های ماندگار ولایت فقیه و نشانه قدرت و عظمت این هدیه الهی از کشور است؛ پس نگویید علی تنهاست؛ بلکه بگویید علی مقتدر و محبوب است؛ الحمدلله.

۱۳۹۶/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...