نسخه چاپی

دست به كادر فنی آلومینیوم نمی‌زنیم

عکس خبري -دست به کادر فني آلومينيوم نمي‌زنيم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: من اكبر میثاقیان را از جانم هم بیشتر دوست دارم و با توجه به عملكرد ایشان در لیگ برتر دست به كادر فنی نخواهیم زد.

به گزارش نمابه نقل از ورزش 3،حسين جباري‌زاده در خصوص تساوي خانگي آلومينيوم هرمزگان برابر فجرسپاسي شيراز تصريح کرد: از اين بابت که بازيکنان ما کم تجربگي کردند و نتوانستند برنده باشند ناراضي هستم، چون حق ما برد بود ولي از اين بابت که بازيکنان آلومينيوم به خودباوري رسيده‌اند، رضايت دارم.

وي تاکيد کرد: شک نکنيد بازي خوب ما مقابل فجرسپاسي براي تيم‌هاي ديگر يک تلنگر بود، چرا که فجرسپاسي بهترين خط حمله و دفاع ليگ را دارد و براي اولين بار سه گل در اين فصل دريافت کرد.

جباري‌زاده در خصوص احتمال برکناري اکبر ميثاقيان، سرمربي تيم آلومينيوم يادآور شد: هيچ نگراني نسبت به تيم ندارم. شما شرايط ما را با تيم‌هاي ديگري که در کنار ما در جدول قرار گرفته‌اند، مقايسه کنيد. ما فقط هفت بازيکن از ليگ برتر گرفتيم و 18 بازيکن از ليگ دسته يک وارد ليگ کرديم.

وي گفت: من ميثاقيان را بيشتر از جانم دوست دارم و به کادر فني دست نخواهم زد. شرايط ما به تدريج در جدول خوب مي‌شود و مطمئنم در پايان فصل جزو 10 تيم اول خواهيم بود.

تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان در يازدهمين مسابقه خود در ليگ برتر دوشنبه شب در خانه خود مقابل فجرسپاسي شيراز با تساوي 3 بر 3 متوقف شد.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...