نسخه چاپی

نام باشگاه راه‌آهن تغییر می‌كند

به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، با توجه به اینكه توسعه برند و بهره مندی از پتانسیل های ورزشی و فرهنگی آن، یكی از اهداف مالكین جدید باشگاه راه آهن است و از طرفی نام باشگاه نقش و جایگاه مهمی در سازندگی و همچنین شكوفایی پشتوانه های تجاری و اقتصادی باشگاه دارد، چنین تصمیمی اتخاذ شده و قرار است نام باشگاه راه آهن تغییر كند.

نام فعلي باشگاه سنخيتي با برند، فعاليت ها و برنامه هاي مالکين اين باشگاه ندارد به همين دليل در راستاي اجراي برنامه نوسازي برند باشگاه، به زودي نام آن تغيير خواهد کرد.

صادق رئيسي کيا مدير عامل باشگاه راه آهن در اين رابطه گفت: ما برنامه هاي بلند مدتي براي توسعه باشگاه داريم که فکر مي کنيم بدون نوسازي برند چنين کاري امکان پذير نيست. اين اتفاق در همه جاي دنيا مي افتد و بسياري از مجموعه هاي فوتبالي و غير فوتبالي، با نوسازي برند خود، اهداف و برنامه هاي جديدي را تعريف مي کنند تا ضمن يکپارچه کردن تمام فعاليت ها، تاثير گذاري آنها در اذهان عمومي افزايش پيدا کند و سرعت تغييرات و پيشرفت نيز بالاتر برود. ما در اين رابطه آماده شنيدن نظرات و پيشنهادات کارشناسان و صاحب نظران و همچنين بررسي طرح هاي شرکت هاي فعال در اين زمينه هم هستيم تا بهترين تصميم ممکن در اين زمينه اتخاذ شود.

به گفته مديرعامل باشگاه راه آهن، تصميم اوليه براي جايگزيني نام آن، استفاده از نام " سورينت " است که مالکين باشگاه فعاليت هاي اقتصادي خود را تحت نام اين شرکت انجام مي دهند و شرکت هواپيمايي فراز قشم هم يکي از زير مجموعه هاي آن است. از نظر لغوي " سوري " به معناي گل سرخ بسيار خوش بو است و " نت " هم به معناي بزرگ است.

با اين وجود هنوز تصميم قطعي در اين زمينه اتخاذ نشده و باشگاه راه آهن بعد از بررسي تمامي نظرات و طرح هاي کارشناسان و صاحب نظران درباره اين موضوع تصميم گيري خواهد کرد.

۱۳۹۱/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...