نسخه چاپی

حضور بیش از ۱۲۰۰ میهمان در مراسم تحلیف روحانی

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور ۱۲۰۰ میهمان داخلی و خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن پارلمان خبر داد.

به گزارش نما ، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی در مجلس، اظهار داشت: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور رأس ساعت 17 امروز (شنبه 14 مرداد) در صحن پارلمان آغاز می‌شود. وی درباره حضور میهمانان در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، افزود: در این مراسم 500 میهمان خارجی و 700 میهمان داخلی حضور می‌یابند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استقبال گسترده‌ای از سوی کشور‌های منطقه برای حضور در مراسم تحلیف شده است، گفت: هیئت‌ها و مقامات بلندپایه‌ای از قاره‌های اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا در این مراسم حضور می‌یابند. نعمتی با بیان اینکه همه مسئولان علاقه‌مند هستند که مراسم تحلیف در سطح بین‌المللی برگزار شود، تصریح کرد: تمامی ارکان‌ مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل جهت برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور را دارند و امیدوارم مراسمی در خور شأن و منزلت کشور برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به استقبال کشورهای منطقه برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، خاطرنشان کرد: با توجه به موج ایران‌هراسی که برخی کشورهای منطقه علیه ایران به راه انداخته‌‌اند، اما استقبال کشورهای منطقه در سطوح عالی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور مطلوب بوده است.

۱۳۹۶/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...