نسخه چاپی

حیدرپور در گفتگو با نما:

رئیس جمهور وزرایی انقلابی و با روحیه جهادی انتخاب كند/امریكا چوب لایه چرخ برجام می گذارد/روحانی تسلیم سهم خواهی اصلاح طلبان تندرو نشود

عکس خبري -رئيس جمهور وزرايي انقلابي و با روحيه جهادي  انتخاب کند/امريکا چوب لايه چرخ  برجام مي گذارد/روحاني تسليم سهم خواهي اصلاح طلبان تندرو نشود

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: متاسفانه آمریكایی ها همچنان با عهدشكنی های خود به دنبال بهانه گیری هایی هستند تا به جهانیان القا كنند كه ایران زیربار برجام نرفت و به برجام عمل نكرد.

عوض حیدرپور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نما پیرامون عهدشکنی های آمریکا در قبال برجام اظهار داشت: برجام یک قرارداد بین المللی است و این قرارداد حتما باید به آن صورتی که نوشته شده به اجرا درآید.
وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها با وضع تحریم های جدید و کارشکنی هایی که می کنند می ‌خواهند چوب لایه چرخ اجرایی شدن برجام بگذارند اما راه به جایی نمی برند.
حیدرپور با بیان اینکه متاسفانه آمریکایی ها همچنان با عهدشکنی های خود به دنبال بهانه گیری هایی هستند تا به جهانیان القا کنند که ایران زیربار برجام نرفت و به برجام عمل نکرد تاکید کرد: مسئولین ماه باید به‌ گونه‌ای عمل کنند که این اتفاق نیفتد.
اگر آمریکایی‌ها به این راهی که آغاز کرده اند ادامه دهند به صورت یقینی جمهوری اسلامی ایران راهکار متناسب با رفتار آمریکایی‌ها خواهد داشت تا بتوانند در صورت لزوم با آنها برخورد کند.
گزارش‌هایی که از سوی مجلس شورای اسلامی منتشر شده حاکی از این است که جمهوری اسلامی ایران به وظایف خودش در قبال برجام عمل کرده است و هیئت نظارت بر برجام توانسته آن طوری که شایسته است نظارت کافی و لازم را به عملیات اجرایی برجام داشته باشد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در رابطه با تشکیل کابینه دوازدهم و سهم خواهی بخشی از جریان اصلاحات اظهار داشت: با شناختی که در مورد آقای روحانی دارم می ‌دانم که روحانی شخصی نیست که به فرد و یا جریانی باج دهد.
حیدرپور با بیان اینکه متاسفانه زیاده‌خواهی‌ها ای از اطراف و به خصوص از بخشی از جناح های اصلاح طلب می بینیم که به روحانی فشار می آورد ادامه داد: فکر می‌کنم روحانی زیر بار این زیاده‌خواهی‌ها نخواهد رفت.
وی تاکید کرد: باید در بخش‌های مختلف کابینه آنطور که شایسته است و مقام معظم رهبری انتظار دارند حرکت ها به صورت جهادی انقلابی و قاطع باشد افراد انتخاب شوند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز کشور نیازمند کار پرشتاب با انرژی بالا و حرکت انقلابی و جهادی است افزود: روحانی باید وزرای را انتخاب کنند که این شرایط را داشته باشند و وی می داند که در کدام قسمت ها حرکت ها لاک پشتی و بر مبنای مطالبه جهادی و انقلابی که مطالبه مقام معظم رهبری است، نیست.
حیدرپور تصریح کرد: وزارت نیرو هم باید تغییر کند، وزارت راه و شهرسازی آن طور که انتظار داشتیم بروز و ظهور نداشته است و تا حدودی در وزارت بهداشت و درمان شاهد حرکت‌های خوبی نبودیم.
حیدرپور با اشاره به اینکه در وزارتخانه هایی که به مردم خدمت رسانی می‌شود نیست مردم نارضایتی دارند خاطرنشان کرد: در وزارت صنعت معدن و تجارت نتوانستند آنطور که باید به ایجاد اشتغال به پردازنده و انجام وظیفه کنند. در وزارت اقتصاد و دارایی با وجود تلاش هایی که داشتند نتوانستند در باب ایجاد اشتغال به طور شایسته و بایسته امکانات مورد نیاز را فراهم کنند.

۱۳۹۶/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...