نسخه چاپی

بیگلری در گفت و گو با نما :

رأی اعتماد به كابینه دوازدهم از ۲۳ مرداد در مجلس آغاز می‌شود

عکس خبري -رأي اعتماد به كابينه دوازدهم از ?? مرداد در مجلس آغاز مي‌شود

یك نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : روند بررسی رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم از روز سه شنبه 23 مرداد در مجلس شورای اسلامی آغاز می شودو امیدواریم كه بتوانیم روند قابل قبولی را در انتخاب وزرا از سوی مجلس شورای اسلامی شاهد باشیم .

محسن بیگلری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نما گفت : تمامی وزارت خانه ها به نوعی امانت دار سرمایه های ایران اسلامی هستند و باید به خوبی این سرمایه را حفظ و نگهداری کنند .
وی در ادامه در خصوص وزیران پیشنهادی نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و امور خارجه به طور کلی اظهار داشت : با توجه به انتخاب مجدد این افراد امید آن می رود که با عملکرد درست و به جا زمینه موفقیت دولت دوازدهم را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه سید محمد علوی وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزرات اطلاعات است ، افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش نیروهای نظامی، ارتش، سپاه و نیروهای مرزبانی و انتظامی است که در این بین نقش دستگاه امنیتی و اطلاعاتی نیز بسیار تاثیر گذار است و می بایست توجه ویژه ای به این بخش صورت گیرد .
بیگلری با بیان اینکه مسعود کرباسیان، وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی پیش از این انتخاب در گمرک فعالیت کرده و سابقه عملکرد اقتصای دارد ، تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم به خاطر سرمایه گذاری در موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز متحمل ضررهای مالی شده اند، انتظار می رود وزیر جدید بحث موسسات و همکاری و تعامل با بانک مرکزی به سمت و سوی مناسب و خوبی هدایت کند.
وی با اشاره به پیشنهاد 2 فرد جدید به عنوان وزیران آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص گزینه پیشنهادی برای آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش وزارتخانه ای حساس و مهم است و باید برنامه های وزیر آموزش و پرورش به اندازه ای جامع و مناسب باشد که بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهوری تاکنون گزینه ای برای وزرات علوم، تحقیقات و فناوری معرفی نکرده اند، خاطر نشان کرد : امیدواریم با توجه به مسائلی که در زمینه دانشگاه و دانشگاهیان مطرح است و حساسیت این بخش ، برای این وزارتخانه فرد مناسبی معرفی شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد : روند بررسی رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم از روز سه شنبه 23 مرداد در مجلس شورای اسلامی آغاز می شودو امیدواریم که بتوانیم روند قابل قبولی را در انتخاب وزرا از سوی مجلس شورای اسلامی شاهد باشیم .

۱۳۹۶/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...