نسخه چاپی

دژاگه: 10 نفره نمی‌شدیم، شانس برد داشتیم

من مدت زیادی است كه در تركیب تیم باشگاهی بازی نكرده ام و یك دوره مصدومیت 6ماهه را پشت سر گذاشتم. در هفته های اخیر تمرینات خیلی خوبی با مربیان آلمانی داشتم و دیدید كه امروز شرایط بدنی ام ایده آل بود.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه جام جهانی سئول، اشکان دژاگه هافبک خوش نقش تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل کره جنوبی گفت: از قبل می دانستیم بازی سنگین و سختی در پیش داریم. بازی در کره همیشه سخت و دشوار است؛ اما خدا رو شکر توانستیم به خوبی نشان دهیم که تیم ما جا افتاده و به ثبات لازم رسیده است.

وی افزود: امروز هم همه تیم جنگید، هم بازیکنان درون زمین و هم آنهایی که از روی نیمکت بازی را دنبال می کردند برای موفقیت تیم دغدغه داشتند. فکر می کنم اگر بدشانس نبودیم و کارت قرمز نمی گرفتیم می توانستیم با سه امتیاز از بازی خارج و برنده شویم. البته باید بگویم اخراج سعید عزت اللهی سختی بازی را دو چندان کرد اما مهم این است که ما دست پر از زمین خارج شدیم و همچنان رکورددار کلین شیت هستیم.

دژاگه در مورد شرایط خودش نیز گفت: من مدت زیادی است که در ترکیب تیم باشگاهی بازی نکرده ام و یک دوره مصدومیت 6ماهه را پشت سر گذاشتم. در هفته های اخیر تمرینات خیلی خوبی با مربیان آلمانی داشتم و دیدید که امروز شرایط بدنی ام ایده آل بود.

وی در مورد تیم آینده باشگاهی اش و احتمال حضورش در فوتبال آسیا را خیلی کم دانست و گفت: به زودی با یک تیم اروپایی قرارداد امضاء خواهم کرد.

۱۳۹۶/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...