نسخه چاپی

انهدام باند ۴۰ میلیاردی دزدان خانه در اصفهان

رییس پلیس استان اصفهان از انهدام یك باند چهار نفره سارقان خانه و كشف ۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش نما، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت Stealing از منازل شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان ، یک تیم مجرب از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی این استان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی گفت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به سرقت ۴۰ میلیارد ریال اموال منازل شهروندان منطقه جنوب شهر اصفهان با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه همدستان سارق نیز دستگیر شدند، ادامه داد: هر چهار سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن اموال شهروندان پس از طی مراحل قانونی خبر داد و گفت : از ابتدای سال تا کنون ۱۶ باند حرفه ای سارقان منزل توسط ماموران مجرب و پر تلاش پلیس آگاهی اصفهان شناسایی و تحویل مراجع قضائی شدند .

وی تصریح کرد: کشف سرقت های منزل در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه ۱۴ و نیم درصد افزایش داشته که این مهم رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

سردار معصوم بیگی همچنین از کاهش یک درصدی وقوع سرقت های منزل در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: کاهش وقوع سرقت های منزل و افزایش کشفیات نشان دهنده اشرافیت بالای کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری و همیاری مردم با پلیس است.

وی در پایان از مشارکت مردمی و همکاری آنها با نیروی انتظامی در همه زمینه ها تقدیر کرد و از عموم شهروندان خواست ، هر گونه اخبار و موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند ، منازل خود را به سیستم های اعلام خطر ، آژیر و دوربین های مداربسته مجهز و حتی الامکان اموال با ارزش خود را در منزل نگهداری نکنند.

۱۳۹۶/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...