نسخه چاپی

پرسپولیس بازی با فولاد را نپذیرفت

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قرار بود در اردوی تهران با پرسپولیس و راه‌آهن بازی كنیم كه به خاطر معذوریت این دو تیم، با سایپا مسابقه می‌دهیم.

به گزارش نما، حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه تیم فوتبال فولاد خوزستان در تعطیلات لیگ تصریح کرد: ما شنبه شب به کرج آمدیم و قرار است در دو نوبت صبح و عصر تمرین کنیم. فردا سه شنبه یک مسابقه دوستانه با تیم منتخب ارتش خواهیم داشت و پنجشنبه هم به مصاف سایپا می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود با راه آهن و پرسپولیس بازی کنیم که به خاطر سفر راه آهن به کیش این مسابقه لغو شود. پرسپولیس هم به خاطر مرخصی ژوزه درخواست بازی را نپذیرفت.

سرپرست فولادخوزستان در پاسخ به این سئوال که " آیا تعطیلی لیگ به ضرر این تیم تمام نخواهد شد"؟ تاکید کرد: این مسئله‌ای است که باید پس از مسابقه بعدی درباره آن حرف بزنیم. ما در شرایط خوبی قرار داشتیم و با سه پیروزی پیاپی لیگ تعطیل شد. امیدوارم بعد از تعطیلات مقابل گهر نتیجه بگیریم و از وقفه در لیگ خوشحال شویم.

ابن قاسم همچنین با انتقاد از لیست تیم ملی فوتبال گفت: نمی‌شود اسم این تیم را "تیم ملی ایران" گذاشت. تیمی که در رده شانزدهم جدول قرار دارد شش بازیکن ملی پوش دارد. این نشان می‌دهد که بازی‌های لیگ دیده نمی‌شود. همین مسئله باعث شده که بردن تیم‌هایی مثل بحرین برای ما آروز شود.

وی در پایان گفت: چرا سرمربی تیم ملی روی 15، 16 بازیکن خاص نظر دارد و دیگران را نمی‌بیند؟ این در حالی است که تیم ملی به بازیکنان جوان و دونده نیاز دارد. "کی‌روش" می‌تواند از همین لیگ تیمی را جمع کند که راحت کره جنوبی و ژاپن را ببرد ولی در دعوت از چند بازیکن خاص اصرار دارد.

۱۳۹۱/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...