نسخه چاپی

بازي كثيف عرب‌ها شروع شد:

شایعه مذاكره قطری‌ها با كارلوس كی روش!

عکس خبري -شايعه مذاكره قطري‌ها با كارلوس كي روش!

انتخاب مشكوك قطری‌ها به عنوان میزبان جام جهانی 2022 مؤید این نكته است كه این كشور برای رسیدن به مقاصد فوتبالی خود از هیچ تلاشی رویگردان نیست.

روزنامه شما:بازيهار مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در آسيا به مرحله حساسي رسيده و در چنين شرايطي شاهد سرريز شدن شايعات مختلف هستيم كه يكي از آنها شايعه مذاكره قطري‌ها با سرمربي تيم ملي ايران است!
اين روزها شنيده مي‌شدو كه قطري‌ها براي اداره و سرپرستي سازمان استعداديابي خود براي جام جهاني 2022 كه ميزبان آن هستند، پيشنهاد خوبي را به كارلوس كي روش داده‌اند. پيشنهادي كه مي‌تواند مانع تمديد قرارداد مرد پرتغالي با فدراسيون در خرداد سال 1392 و پايان دور مقدماتي شود.
البته ما اين شايعات را باور نمي‌كنيم ولي تجربه نشان داده كه كارلوس كي روش پرتغالي، پيش از اين نيز تيم ملي آفريقاي جنوبي را به مقصد منچستريونايتد، نيمه كاره رها كرده و رفته است.
و باز هم دلمان نمي‌خواهد برخي شايعات را باور كنيم، اما چندي پيش در بيروت و ساعاتي قبل از آغاز ديدار لبنان و ايران يكي از نزديكان فدراسيون فوتبال حرف عجيبي در جمع خبرنگاران زد كه همه را به تفكر واداشت:
قطري‌ها براي آن كه ثابت كنند شايستگي ميزباني جام جهاني 2022 را دارند از هيچ كوششي فروگذار نيستند تا بتوانند به جام جهاني 2014 برزيل صعود كنند. آنها كه خوب مي‌دانند در شرايط طبيعي توانايي صعود به جام جهاني 2014 را ندارند، در تلاش هستند تا با پيشنهادات چرب و نرم فكر و ذهن سرمربي تيم ملي ايران را به هم ريخته و به هدف خود برسند. اينكه قطري‌ها فوتبال ايران را نشانه‌ رفته‌اند، خيلي عجيب و دور از ذهن نيست چرا كه مسئولين فوتبال اين كشور كوچك عربي به خوبي مي‌دانند كره جنوبي قوي‌تر از ساير تيم‌هاي گروه A است و به راحتي به جام جهاني صعود مي‌كند اما در شرايط فعلي ايران و قطر رقابت تنگاتنگي براي رسيدن به رتبه دوم گروه دارند و بايد به هر قيمت ممكن تمركز ايراني‌ها را به هم زد و...
آن روز صحبت‌هاي اين فرد مطلع و آگاه را در شهر بيروت چندان جدي نگرفتيم حتي شكست غير منتظره تيم ملي ايران مقابل لبنان نيز باعث نشد ذهنمان به سمت شايعات مختلف از شيطنت قطري‌ها برود اما با شنيدن خبرهاي جديد كمي به فكر فرو رفتيم!
اگر چه باز هم به شرافت حرفه‌اي كارلوس كي روش كوچكترين شك و شبهه‌اي وارد نيست و به رغم آن كه نمي‌خواهيم همه شنيده‌ها را باور كنيم، با اين حال ساده‌انگاري است هيچ توجهي به شايعات نكنيم.
انتخاب مشكوك قطري‌ها به عنوان ميزبان جام جهاني 2022 مؤيد اين نكته است كه اين كشور براي رسيدن به مقاصد فوتبالي خود از هيچ تلاشي رويگردان نيست.
يادآوري اين مسأله حداقل مي‌تواند مسئولين فدراسيون فوتبال ما را به خود آورد كه شايعات پيرامون قطري‌ها را بايد جدي گرفت. روز 25 مهر ماه سالجاري تيم ملي كشورمان ديدار حساسي با كره جنوبي پيش روي دارد و اندكي غفلت موجب پشيماني خواهد بود.

۱۳۹۱/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...