نسخه چاپی

اژه‌ای:دروغ‌هایی كه به مسئولان قوه‌قضائیه نسبت می‌دهند كذب‌محض است

سخنگوی قوه‌ی قضاییه درباره خبرها و دروغهایی كه درباره مسئولان قوه قضاییه بیان شده واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، سخنگوی قوه قضاییه در ادامه نشست خبری خود، درباره خبرها و دروغهایی که درباره مسئولان قوه قضاییه بیان شده، گفت: این مسایل کذب محض است. یک شبکه ضدانقلاب خارج از کشور این مسایل را بیان کرده که واضح است کذب محض است. این‌ها وصل به سرویسهای موساد و امثال آن هستند و از عوامل آنها هم در جعل مطالب بهره می‌برند ولی باز هم ناشیانه مطالب را تنظیم می کنند که اصلا قابل باور نیست.

وزیر اسبق اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به مسئله جعل اسناد و نامه ها توسط برخی جاعلان پرداخت و گفت: این اشخاص از مردم پول می گیرند و می گویند کار شما را درست می کنیم. بعضا افراد به عنوان پرداخت رشوه تحت تعقیب قرار می گیرند و برای جاعلان هم برخورد قضایی در نظر گرفته می شود.


اژه ای مورد دیگری را بیان کرد و گفت: حتی برخی به صورت ناشیانه امضای آقای رئیسی را جعل کرده اند و نه امضا و نه مهر آن مربوط به معاون اول است. متن نامه هم مشخص است جعلی است.


او با خواندن متن نامه گفت: این نامه خطاب به فرماندهی پلیس قرارگاه کل کشور نوشته شده است. در نامه جعلی دیگری، باز هم به نام آقای رئیسی زمانی که در قوه قضاییه اصلا نبوده، امضا کرده اند. در نامه دیگری، از جانب رئیس قوه قضاییه از دیوان محاسبات چیزهایی را خواسته اند. در نامه دیگری امضای رئیس دیوان عدالت اداری نوشته شده است. این نامه ها یکی دو تا مربوط به یک شرکت است. او گفت: البته این اوراق جعلی مربوط به پرونده اخذ وام از 14 بانک نیست.

اژه ای با اشاره به اینکه بدتر از این حرفها در ابتدای انقلاب علیه شهید بهشتی عنوان می شد، گفت: برخی شبنامه ها و نشریات ضدانقلاب آن زمان از چپ و راست مطالبی را علیه آن شهید بیان می کردند. کسانی این حرفها را می زدند که در دامان انگلیس و آمریکا بودند و همراهی با صدام و اسراییل می کردند. او در دامان صدام و امریکا و انگلیس بود و مسایلی را علیه شهید بهشتی نسبت می داد.
او خاطره ای را بیان کرد که علیه شهید بهشتی و شهید قدوسی مطالبی در روزنامه انقلاب اسلامی متعلق به بنی صدر عنوان شده بود که منوچهر مسعودی، محکوم به اعدام شد. این مسایل مسبوق به سابقه است. چرای آن هم روشن است. خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را از احمقها قرار داده است. وقتی می خواهند دروغی بسازند و مطلبی جعل کنند، باز هم بلد نیستند، با وجودی که از سیا و موساد کمک می گیرند باز هم بلد نیستند. علت این مسایل هم معلوم است. پیداست تیغ عدالت بر گردن مفسدان، نفوذی ها و مفسدان امنیتی خوب فرود آمده و معلوم است ضربه کاری به جایی که باید وارد شده. من در تیرماه، در نماز جمعه عرض کردم تجربه من می گوید فشار علیه قوه قضاییه و نهادهای انقلابی زیاد خواهد شد. علت آن هم معلوم است. به جرات خدمت ملت عزیز عرض می کنم قوه قضاییه با این فضاسازیها مطلقا کوتاه نمی آید و اگر مصممتر نشود، در کار خود یقینا سست نخواهد شد.

۱۳۹۶/۷/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...