نسخه چاپی

احمدی‌نژاد انتخاب مجدد هوگو چاوز را تبریك گفت

عکس خبري -احمدي‌نژاد انتخاب مجدد هوگو چاوز را تبريک گفت

رئیس جمهور در پیامی انتخاب مجدد "هوگو رافائل چاوز فریاس" به ریاست جمهوری بولیواری ونزوئلا را تبریك گفت.

به گزارش نما به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ محمود احمدي نژاد در پيامي انتخاب مجدد "هوگو رافائل چاوز فرياس" به رياست جمهوري بوليواري ونزوئلا را تبريك گفت.

متن پيام بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

برادر عزيزم جناب آقاي هوگو رافائل چاوز فرياس

رئيس‌جمهوري بوليواري ونزوئلا

برگزاري انتخابات پرشور و انتخاب مجدد جناب‌عالي به عنوان رييس‌جمهوري را به ملت بزرگ ونزوئلا و جنابعالي صميمانه تبريك مي‌گويم.

كسب اين پيروزي بزرگ مهر تأييد ديگري بر رهبري موفق جنابعالي طي دوران مسئوليت در مسير عدالت‌خواهي، تقويت ارزش‌هاي انساني و پيشرفت و آباداني آن كشور است.

در حقيقت مردم ونزوئلا با انتخاب جنابعالي، بار ديگر استمرار انقلاب بوليواري و تداوم روند توسعه اجتماعي، اقتصادي، علمي و فرهنگي براي ساختن كشوري مستقل، آباد و متكي به توان و ظرفيت ملي را تضمين نمودند. با توجه به نقش تأثيرگذار ونزوئلا، بي‌شك انتخاب جنابعالي از اهميت زيادي در ادامه روند حركت سازنده ملت‌ها و دولت‌هاي آمريكاي لاتين و درياي كارائيب و ساير ملت‌هاي آزادي‌خواه در جهت استقلال و عدالت و پيشرفت خواهد بود.

ضمن تشكر از آحاد ملت ونزوئلا و تأكيد مجدد بر آمادگي جمهوري اسلامي ايران جهت گسترش روزافزون همكاري‌ها با جمهوري بوليواري ونزوئلا، اميدوارم در پرتو ايمان و اراده مشترك و با استفاده از ظرفيت‌هاي بالاي دو كشور، بيش از پيش شاهد تحقق كامل اهداف مشترك در سطح منطقه و بين‌المللي باشيم.

رجا واثق دارم كه همه شركت‌كنندگان در انتخابات و ملت بزرگ ونزوئلا در اهداف و آرمان‌هاي بلند انساني و انقلابي شما مشتركند و در ادامه اين راه پرافتخار يار و ياور جنابعالي و دولت شما خواهند بود.

از خداوند متعال، استمرار سلامتي و موفقيت جنابعالي و سربلندي و بهروزي دولت و ملت دوست ونزوئلا را مسألت دارم. درود بر آزادي، درود بر ملت‌ها و درود بر عدالت.

محمود احمدي‌نژاد

رئيس‌جمهوري اسلامي ايران

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...