نسخه چاپی

به خاطر پرسپولیس پیشنهاد خوب را رد كردیم

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است كه هواداران این تیم از عملكرد تیم محبوب خود و كادر فنی رضایت دارند.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، احمد ناجي مربي دروازه‌بان‌هاي سابق الاهلي با پيوستن به پرسپوليس تعجب و شگفتي مصري‌ها را به دنبال داشت، چرا كه پيش از آن سابقه نداشت كه يك مصري در فوتبال ايران به فعاليت كند، اما ناجي به خاطر عشق به مانوئل ژوزه پرتغالي رفيق و يار غار خود در الاهلي اين تجربه را به جان خريد.

ناجي در حال حاضر براي گذراندن تعطيلات به مصر رفته است. روزنامه‌‌ الوفد مصر گفت‌وگويي را با وي انجام داده است كه در زير مي‌آوريم.

* در ابتدا تجربه خود در ايران با پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

ـ خدا را شاكرم. تجربه بسيار خوبي است و هواداران پرسپوليس از عملكرد تيم و كادر فني راضي هستند. بر اين باورم كه در مسير درستي گام بر مي داريم و مي‌توانيم پرسپوليس را به روزهاي اوج برگردانيم.

* رفتن شما به ايران تصميم عجيب و غريبي بود، آيا اين گونه نيست؟

ـ چنين نظري ندارم. من مربي حرفه‌اي هستم و حضور مانوئل ژوزه در پرسپوليس انگيزه اصلي پيوستنم به اين تيم بود. سال‌هاي سال در الاهلي با ژوزه كار كرده‌ام و رابطه بسيار خوبي با هم داريم. در تيم جديدم احساس راحتي مي‌كنم و آن گونه كه بعضي‌ها اخيرا شايعه كرده‌اند اين تيم را ترك نخواهم كرد.

* به نظر شما دليل شروع بد پرسپوليس با ژوزه چه بود؟

ـ چنين چيزهايي در فوتبال وجود دارد.اين احتمال وجود دارد كه يك تيم با مربي جديد خود با بدشانسي مواجه شود يا از انسجام و هماهنگي لازم برخوردار نباشد. متاسفانه زماني كه نتايج پرسپوليس بد بود رسانه‌هاي مصري حملات بي‌سابقه‌اي عليه ژوزه داشتند، اما وقتي روند تيم بهتر شد هيچ كسي از او يادي نكرد.

* آيا اين مساله ژوزه را ناراحت كرد؟

ژوزه از رسانه‌هاي مصري ناراحت نيست. بلكه بر عكس به تجربه خود با الاهلي احساس افتخار مي‌كند.

*فضاي فوتبالي در ايران چه تفاوتي با مصر دارد؟

ـ در حال حاضر تفاوت زيادي وجود دارد و معتقدم كه كفه ترازو به نفع ايران سنگيني مي‌كند. فضاي خوبي در ايران حاكم است. حمايت از تيم‌ها بي‌نظير است و تماشاگران در هر بازي سكوها را پر مي‌كنند. همين مساله باعث شده است تا در ايران احساس بسيار خوبي داشته باشم.

* اخيرا شايعه شده است كه شما مي‌خواهيد از پرسپوليس جدا شويد، آيا اين صحت دارد؟

ـ همه اين خبرها كذب محض است، من با پرسپوليس قرارداد دو ساله دارم و به آن پايبند خواهم بود. ما پيشنهاد رسمي و بسيار خوبي از تيم الافريقي تونس داشتم، اما آن را به خاطر پرسپوليس رد كرديم.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...