نسخه چاپی

اعترافات جدید قاتل مرد 60 ساله در صحن دادگاه

پسر جوان كه به اتهام قتل مرد 60 ساله دستگیرشده است، وقتی در برابر قضات ایستاد با رد اعتراف‌های قبلی، مدعی شد در حالت مستی دست به جنایت زده است.

به گزارش نما به نقل از ایران آنلاین /رسیدگی به این پرونده از بیست و چهارم اسفند 94 و با اعلام گزارش قتل یک مرد در بوستان «شب بو»ی لویزان در دستور کارتیم تحقیق قرار گرفت.کارآگاهان دربررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی عامل قتل شدند که پسری 21 ساله بود. متهم در بازجویی‌های نخست گفت: «دو مرد 60 و45 ساله در پارک به من حمله کردند و قصد آزار و اذیتم را داشتند که من هم با چاقویی از خودم دفاع کردم. آنها مست بودند. و...»
با اعتراف پسر جوان به قتل، پرونده پس از تکمیل تحقیقات به شعبه دوم دادگاه کیفری ارسال شد وقاضی محسن زالی-رئیس دادگاه-به همراه قاضی ابراهیم اسلامی_ مستشار دادگاه_ صبح دیروزمتهم را محاکمه کردند. در آغاز جلسه اولیای دم خواستار اشد مجازات برای پسر جوان شدند. سپس متهم در جایگاه ایستاد اما این بار حرف‌های جدیدی مطرح کرد. او گفت: «آن شب من و مقتول مشروب خورده بودیم و در مستی با هم درگیر شدیم. آن لحظه نمی‌دانستم چه کار می‌کنم و حالم عادی نبود.حالا هم درخواست عفو و بخشش دارم.»قضات در پایان جلسه وارد شور شدند تا درباره مجازات متهم تصمیم‌گیری کنند.

۱۳۹۶/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...