نسخه چاپی

نخستین تلفن همراه صادراتی اسلامی-ایرانی كدام است؟

موبایل تی‌فون به عنوان اولین موبایل اسلامی دنیا و اولین موبایل ایرانی از خانواده پاكت پی سی، توسط شركت ابرا تهران در سال هشتاد و هشت تولید و روانه بازار گردید.

موبایل تی‌فون به عنوان اولین موبایل اسلامی دنیا و اولین موبایل ایرانی از خانواده پاکت پی سی، توسط شرکت ابرا تهران در سال ۱۳۸۸ تولید و روانه بازار گردید. موبایل تی‌فون علاوه بر داشتن امکانات فنی فوق‌العاده و پیشرفته یک گوشی موبایل، دارای امکانات اسلامی خاصی می‌باشد که برای اولین بار در جهان مطابق با فقه اسلامی شیعه و نیاز شیعیان طراحی شده است.

موبایل تی‌فون با رعایت کامل استانداردهای ساخت روز دنیا طراحی و تولید شده و قادر به رقابت با نمونه‌های خارجی مشابه خود نیز میباشد. موبایل تی فون و سایر محصولات تولیدی شرکت ابرا تهران، دارای یک سال گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش گسترده میباشند.

نرم افزار قرآنی موبایل اسلامی تی‌فون

نه دوره ترتیل قرآن کریم اساتید بزرگ آقایان پرهیزگار، امام جمعه، سعیدیان، منشاوی، العفاسی، سعد الغامدی، عبدالباسط، الحصری و الشاطری همراه با متن عربی با استفاده از فونت عثمان طه که کاملا سینک بوده و کلمات در حال تلاوت با رنگ دیگری مشخص می‌شوند.

ادعیه و کتب ارائه شده در موبایل تی فون

طراحی و پیاده سازی نرم‌افزاری ادعیه، زیارات و مناجاتهای مفاتیح الجنان، صحیفه سجادیه و ادعیه حج با حروف عربی و صوت همراه با ترجمه فارسی و انگلیسی در یک صفحه بصورت کاملا سینک شده، مشاهده کتاب نهج البلاغه، رساله های ۶ فقیه و ۱۸۰۰ حدیث از معصومین بصورت کتاب الکترونیکی، به ۳ زبان قابل مشاهده بر روی موبایل اسلامی تی‌فون

موبایل ایرانی - تی فون

tphone.jpg


تعیین اوقات نماز و جهت قبله توسط موبایل تی فون

نمایش جهت قبله نسبت به مکان تعیین شده در برنامه با انتخاب شهر از فهرست ۳۵۰۰ شهر موجود یا استفاده از GPS جهت محاسبه جهت قبله هر نقطه کره زمین توسط موبایل اسلامی تی فون

تقویم اسلامی

امکان نمایش تقویم براساس یکی از تقویمهای هجری قمری، هجری شمسی و میلادی در صفحه اصلی موبایل تی فون

امکانات جانبی موبایل تی فون

قابلیت تبدیل بین تقویمهای هجری قمری، هجری شمسی و میلادی

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...