نسخه چاپی

برانكو و ششمین دربی مقابل چهارمین همتای استقلالی

سرمربی پرسپولیس عملكرد قابل قبولی در دربی‌ها داشته است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ حضور برانکو ایوانکویچ روی نیمکت پرسپولیس بار دیگر اقتدار و صلابت را به این تیم باز گرداند. برانکو در زمان حضورش در پرسپولیس 5 بار دربی تهران را تجربه کرده که طی این پنج بازی سه مربی مختلف روی نیمکت استقلال نشسته اند. برانکو اولین دربی خود را در حالی با برد 1-0 پشت سر گذاشت که امیر قلعه نویی هدایت آبی ها را بر عهده داشت.

دومین و سومین دربی برانکو در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی هدایت استقلال را بر عهده داشت. بازی رفت دو تیم 1-1 مساوی شد و در بازی برگشت برانکو توانست بهترین برد خود در دربی را به دست بیاورد. در آن بازی پرسپولیس موفق شد با نتیجه 4-2 استقلال را شکست دهد.

فصل گذشته برانکو یک مربی جدید را در دربی در مقابل خود می دید. این بار علیرضا منصوریان مقابل برانکو قرار گرفت و از قضا توانست نتایج خوبی هم مقابل مربی کروات بگیرد. بازی اول این دو مربی بدون گل مساوی شد و اما در بازی برگشت برانکو اولین باخت خود را با نتیجه 3-2 مقابل منصوریان تجربه کرد.

برای ششمین بار دیدار دربی در زمان برانکو برگزار می شود و مربی کروات چهارمین مربی آبی را در مصاف خود خواهد دید. این بار وینفرد شفر آلمانی مقابل برانکو خواهد بود و باید دید که برانکو دومین باخت خود را تجربه می کند یا به سومین برد خود می رسد؟

۱۳۹۶/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...