نسخه چاپی

كاپیتان استقلال در گفت و گو با نما:

استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم

استقلال را به جايگاه اصلي اش برگردانيم

واقعا شرمنده هواداران شدیم. ما تلاش می كنیم تا در آینده محبت های آنها را جبران كنیم و استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم

گفتگو: علیرضا حاجی میرزابابا- ابراهیمی با حضور در دربی، امید زیادی را بین هوادارن استقلال برای برد به وجود آورد. هواداران استقلال که طی دو فصل گذشته برد های زیادی را با درخشش و گلزنی ابراهیمی جشن گرفته اند، از بهترین گلزن استقلال طی سه فصل گذشته انتظار گلزنی دارند. ابراهیمی با ضربات شروع مجدد، شوت از راه دور و پنالتی می توانست نام خود را در لیست گلزنان این دیدار ثبت کند، اما با وجود بازی بسیار خوب امید استقلال دربی را به رقیب واگذار کرد. سرمربی آلمانی آبی ها نیز مانند سرمربیان قبلی لقب فرمانده را برای این بازیکن در مرکز زمین انتخاب کرده تا بیش از پیش نقش او در ترکیب آبی ها مشخص شود.


کمی از دربی85 برای ما بگو؟

شرایط آن گونه که می خواستیم پیش نرفت، ما خواسته های شفر را کاملا اجرا کردیم و انصافا بازی خوبی از سوی بازیکنان هر دو تیم شاهد بودیم و بدون شک هر کسی که به استادیوم آمده بود از این بازی لذت برد اما متاسفانه در روزی که بازی خوبی انجام دادیم، بازنده شدیم. از هواداران تشکر ویژه ای دارم که 90 دقیقه ما را تشویق و حمایت کردند. واقعا شرمنده هواداران شدیم. ما تلاش می کنیم تا در آینده محبت های آنها را جبران کنیم و استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم. ما بازی خوبی انجام دادیم و پرسپولیس روی تک موقعیت های خود به پنالتی و گل رسید. درباره پنالتی هم کارشناسان باید نظر بدهند؛ اما چیزی که من دیدم، روزبه چشمی اول توپ را زد و بعد به پای بازیکن حریف برخورد کرد. ما در نیمه دوم 4 موقعیت گل خوب داشتیم که استفاده نکردیم.


اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که برد حق پرسپولیس بود؟

اصلا با این نظر موافق نیستم. همانطور که دیدید استقلال توپهای بیشتری روی دروازه پرسپولیس آورد و توانستیم مرکز زمین را از سرخ پوشان بگیریم؛ من هم به پرسپولیسی ها تبریک می گویم اما این برد حق پرسپولیس نبود. ما پارسال تلاش کردیم و بازی را بردیم اما امروز واقعا حق مان باخت نبود. امروز موقعیت های ما بیشتر از پرسپولیس بود اما تبدیل به گل نشد.


درباره عملکرد تیم داوری بگو؟

به نظرم من نباید درباره عملکرد داور و تیم داوری صحبتی کنم. اما در کل به نظرم داور خوب کار کرد به جز چند صحنه که با توجه به جو ورزشگاه و شرایط خاصی که در این بازی همیشه حکمفرماست می تواند طبیعی باشد. فکر می کنم کنترل بازی از دست داور خارج شد و خطاهایی گرفت که بازیکنان ما را عصبی کرد. همین موضوع باعث شد نتوانیم آنطور که دلمان می خواهد موفق ظاهر شویم. با این حال کارشناسان می توانند قضاوت بهتری داشته باشند.


جایگاه فعلی استقلال روی اعصاب هواداران است و به نظر شفر هم نتوانسته کاری از پیش ببرد؟

استقلال یک تیم بزرگ، پر افتخار و دارای هواداران پرتعداد و پرشور است. شفر که تازه به تیم ما آمده و با یکی دوبازی نمی توان درباره کسی نظر داد و باید به او وقت داد اما باید تلاش کنیم تا استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم. جایگاه استقلال این نیست و ما واقعا شرمنده هواداران هستیم. امیدوارم به زودی به بالای جدول برسیم. فقط هواداران بدانند که ما نیز از این شرایط ناراحت هستیم. هوادار بعد از شکست در دربی ما را تشویق کرد و خیلی کم پیش می آید که چنین شرایطی اتفاق بیفتد. این حمایت ها انگیزه می دهد و من قول می دهم که تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم در آینده انجام دهیم.


 فکر می کنی استقلال فصل را در همین موقعیت به پایان برساند؟
 بدون شک ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد و با توجه به شکی که به تیم داده شده می توانیم از این بحران بیرون بیایم، یکی از مشکلات بزرگ ما گل نزدن است که با توجه به داشتن مهاجم های خوبی که داریم وقتی موتور گل زنی مان روشن شود می توانیم جایگاهمان را خیلی بهتر از این ها بکنیم و از همین جا به هوادران قول می دهم که در پایان فصل استقلال در نیمه بالایی جدول باشد و همه ما بازیکنان تمام تلاش خود را برای شادی هوادران انجام دهیم.


حالا که سعید عزت‌اللهی از یک بازی رسمی تیم ملی محروم شده فکر می‌کنی این شانس را داشته باشی که در جام جهانی به ترکیب اصلی برسی؟
 من همیشه همه تلاشم را کردم تا بهترین عملکردم را در تمرینات و بازی‌ها برای تیم ملی کشورم داشته باشم. اکنون هم تلاشم را می‌کنم و بازی کردن هم نظر کارلوس کی‌روش است و اگر صلاح بداند بازی می‌کنم.


با تغییر نسل تیم ملی و حضور جوانان نگران جایگاهت در جمع شاگردان کی‌روش نیستی؟

من تازه وارد 30 سال شده‌ام و فکر نمی‌کنم در دنیای حرفه‌ای فوتبال سن زیادی محسوب شود. با این حال تیم ملی در حال پوست اندازی است و بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شده‌اند. بازیکنان جوان مستعد زیادی داریم که توسط کی‌روش دیده شدند و به تیم ملی آمده‌اند که شرایط بسیار خوب است. من هم تا زمانی که باشم تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی کشورم کمک کنم.


۱۳۹۶/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...