نسخه چاپی

مشكل امروز كشور «مدیریت آب» است/ اردكانیان گزینه مطلوب وزارت نیرو است

نماینده خوی در مجلس گفت: ما امروز در كشور قبل از این‌كه مشكل آب داشته باشیم، مشكل مدیریت آب داریم. اگر همین وضعیت موجود آب را مدیریت خوب داشته باشیم، بخش عظیمی از مشكلات حل می‌شود.

به گزارش نما, تقی کبیری با حضور در غرفه خبرگزاری خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره نظر مجلس درباره وزیر پیشنهادی نیرو، اظهار داشت: وزارت نیرو جزو حساس‌ترین وزارتخانه‌ها به خصوص در حوزه آب است، بنابراین به طور طبیعی خلاهایی که در این مدت به دلیل نبود وزیر در وزارتخانه ایجاد شد، قابل توجه است.

وی افزود: به نظر من آقای اردکانیان، وزیر پیشنهادی نیرو از سوی دولت، پیشنهاد خوبی است. این از چند جهت قابل بحث است. یکی، تخصص ایشان نسبت به حوزه نیرو است. گرچه در وزارت نیرو امکان دارد فردی بیاید که نسبت به برق یا آب، وزنه بیشتری داشته باشد. این امر طبیعی است.

نماینده خوی در مجلس تصریح کرد: تجربه ایشان در گذشته تا سطح قائم‌مقامی وزیر و معاونت وزیر و سابقه بیش از 10 سال در حوزه آب و حضورشان در مجامع بین‌المللی، نشان از توانایی ایشان دارد.

کبیری عنوان کرد: شما می‌دانید که طی گزارشی که سازمان برنامه و بودجه ارائه کرده، در آینده اولین بحرانی که امکان دارد مطرح شود، آب است. بر این اساس، این‌که سابقه ایشان در حوزه آب نسبت به برق می‌چربد، نکته خوبی است. به نظر من مجلس از ایشان استقبال خواهد کرد و رأی خوبی هم به ایشان خواهد داد.

وی متذکر شد: ما هم با ایشان قبلا صحبت‌هایی داشتیم و هم رزومه او را مطالعه کردیم. با بعضی از شخصیت‌های با تجربه‌ای که در این حوزه کار داشتند و بحث کردند، رایزنی‌هایی کردیم و تاییدیه گرفتیم.

نماینده خوی در مجلس گفت: ما امروز در کشور قبل از این‌که مشکل آب داشته باشیم، مشکل مدیریت آب داریم. اگر همین وضعیت موجود آب را مدیریت خوب داشته باشیم، بخش عظیمی از مشکلات حل می‌شود.

۱۳۹۶/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...