نسخه چاپی

مدافع نفت: در تمرین آب معدنی هم نداریم

مدافع چپ نفت تهران گفت: وضعیت تیم مشخص نیست و حتی در سر تمرین آب معدنی هم نداریم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پس از شکست ۲ بر صفر نفت تهران برابر استقلال، هاشم بیک زاده در جمع خبرنگاران، درباره وضعیت تیمش پیش از این بازی و به اردو نرفتن تیم اظهار کرد: شرایط این بازی فرق می‌کرد. قبل از بازی به اردو نرفتیم. شب قبل از بازی جهانیان جلسه گذاشت و گفت پنج شنبه مشکلات را حل می کند. من فکر نمی کنم حل شود؛ اگر قرار بود مشکلات حل شود، تا الان شده بود. سهمیه آسیایی نفت هم در خطر است. ما سر تمرین آب معدنی نداریم. با این شرایط آبروی ما هم می‌رود. حداقل آبروی خودمان را حفظ کنیم. امیدوارم فکری به حال این وضعیت کنند.

او ادامه داد: دیروز با مدیرعامل جلسه داشتیم. مشکلات ما را همه می دانند. جهانیان تا پنج شنبه قول حل شدن مشکلات را داده است. اگر پنج شنبه مشلات حل نشود، بازیکنان درباره آینده تصمیم‌گیری می کنند.

مدافع نفت تهران درباره اینکه اگر مشکلات حل نشود، اعتصاب می‌کنند؟ گفت: اعتصاب فایده ای ندارد. اعتصاب کنیم خودمان خراب می‌شویم. از پارسال بازیکنان نفت اعتصاب می کنند اما فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیچ سازمان دیگری جوابگو نیست. ما مفت به توپ لگد می‌زنیم.

بیک زاده درباره طلبش از استقلال گفت: نهصد میلیون طلب دارم و به خاطر هوادران کاری نکردم. من حکم کمیته انضباطی و استیناف را هم دارم. با این حال کسی با من تماس نگرفت و صحبتی نکرد. من به استقلال تخفیف هم می‌دهم و حاضر از بخش زیادی از طلبم بگذرم تا پولم را بگیرم.

۱۳۹۶/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...