نسخه چاپی

به شبكه‌های اجتماعی تسلط كامل داریم

بسیاری از جرایم در حوزه‌های مالی، اطلاعات شخصی، خانوادگی، حوزه‌های امنیتی موسسات دولتی به وقوع می پیوندد كه پلیس فتا با شیوه‌های خاص و اقدام مستمر نسبت به سایت‌ها و شبكه‌های اجتماعی اشراف كامل پیدا كرده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سردار سید کمال هادیانفر گفت : پلیس بر فضای مجازی تسلط خوبی دارد این در شرایطی است که کاربران و متعاقب آن مجرمان و متخلفان این فضا به سرعت در حال افزایش است.

وی بیان داشت : پلیس فتا با رویکرد و راهبردهای مختلف در حوزه های شناسایی زمینه های وقوع جرم، پیشگیری از جرایم، مقابله و برخورد با جرایم و آموزش همگانی را به مرحله اجرا گذاشته و مقابله با جرایم فضای مجازی را بر عهده گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بسیاری از جرایم در حوزه های مالی، اطلاعات شخصی، خانوادگی، حوزه های امنیتی موسسات دولتی به وقوع می‌پیوندد که پلیس فتا با شیوه های مستمر نسبت به سایت ها و شبکه های اجتماعی اشراف کامل پیدا کرده و تهدیدات و آسیب های مرتبط بر فضای مجازی را در مقاطع مختلف زمانی احصاء و بروز می کند و بر مبنای این شناخت راهبردهای مقابله با جرایم، پیشگیری و آگاه سازی کاربران و جامعه را تعیین می‌کند.

رئیس پلیس فتا افزود : این سیاست و راهبردها بر تمام پلیس فتا استانهای کشور حاکم و اقدامات به صورت متمرکز اعمال می شود.

هادیانفر گفت : در حال حاضر با وجود کاربران بسیار زیاد و عدم وجود محدوده جغرافیایی و همچنین عدم آگاهی و تسلط کامل کاربران به فضای مجازی عوامل موثری در افزایش ارتکاب جرایم در حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات بوده و وظیفه پلیس را سنگین و دشوار کرده است.

۱۳۹۱/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...