نسخه چاپی

از كمك مالی به صدام تا حمایت از گروهك منافقین

علاوه بر همه این اقدامات ضد ایرانی عربستان، فعالیت شبكه خبری العربیه كه سید «حسن نصرالله» دبیركل حزب الله لبنان آن را "العبریه" نامید، دیگر اقدام رژیم آل سعود به شمار می رود.

به گزارش شیعه آنلاین، رژیم عربستان سعودی که جمهوری اسلامی ایران را قریب اصلی خود در منطقه خاورمیانه می داند، همواره تلاش کرده که کشورمان توطئه چینی کند.

بر همین اساس سازمان اطلاعات رژیم آل سعود به انحاء مختلف تلاش کرده که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

با آغاز جنگ تحمیلی رژیم منحله بعث عراق علیه ایران، عربستان سعودی یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان مالی رژیم بعث بود. در واقع عربستانی ها از «صدام حسین» دیکتاتور معدوم عراق خواستند که با تمام قوا و توان خود به مقابله با جمهوری اسلامی ایران بپردازد و در مقابل آنان هزینه های مالی او را تقبل خواهند کرد.

علاوه حمایت مالی از رژیم بعث در مقابل ایران، سازمان اطلاعات سعودی همواره میلیون بلکه میلیاردها دلار در لبنان خرج کرده تا علاوه بر تخریب وجهه جمهوری اسلامی ایران، برای از بین بردن حزب الله لبنان گام بردارد. حمایت مالی آل سعود از رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه 2006 علیه لبنان را نیز هیچ کسی فراموش نکرده و نخواهد کرد.

حمایت مالی و تسلیحاتی از مخالفان حکومت «بشار أسد» رئیس جمهور سوریه که "ارتش آزاد سوریه" نامیده می شوند نیز نمونه دیگری از اقدامات رژیم آل سعود علیه ایران به شمار می رود. البته این اقدام، اقدامی غیر مستقیم است زیرا سوریه همپیمان جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

اما هیچ گاه نباید میلیاردها دلاری که رژیم سعودی برای تبلیغ و ترویج اندیشه ضاله وهابیت در منطقه و سراسر جهان هزینه کرده را فراموش کنیم. اندیشه ای که از اولین اصول و اهدافش مبارزه با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

علاوه بر همه این اقدامات ضد ایرانی عربستان، فعالیت شبکه خبری العربیه که سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان آن را "العبریه" نامید، دیگر اقدام رژیم آل سعود به شمار می رود.

اما گویا علاوه بر همه این اقدامات، اخیرا سازمان اطلاعات رژیم آل سعود فعالیت جدیدی را در دستور کار خود قرار داده و آن حمایت مالی و تسلیحاتی از گروهک منافقین (مجاهدین خلق) است. تصویر موجود در اینجا دیدار دو تن از مقامات آل سعود که به نظر می رسد از نیروهای امنیتی سعودی به شمار می روند، با «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین، اثبات کننده این حمایت است، در غیر این صورت این دیدار که چندی پیش انجام شده، هیچ توجیهی نداشته است.

در همین حال چند روز پیش خبری تحت عنوان «سازمان منافقین رسما وارد جنگ با حکومت سوریه شد» منتشر کردیم که به نظر می رسد دیدار این دو مقام سعودی با «مریم رجوی» با هدف انجام برخی هماهنگی ها و نیز دریافت پول و سلاح از سعودی توسط منافقین انجام شده است.

۱۳۹۱/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...