نسخه چاپی

ایجاد 10 هزار فرصت شغلی برای مددجویان كمیته امداد

ولیئی گفت: 10 هزار فرصت شغلی امسال ایجاد خواهد شد، 6700 شغل با احتساب كاریابی بنگاه‌ها به مرحله اجرایی رسیده كه نسبت به سال گذشته 2.2 درصد افزایش داشته است.

به گزارش نما، محسن ولیئی در مورد سیاست‌های اشتغال‌زایی در بین مددجویان کمیته امداد در استان تهران، گفت: پالایش مددجویان که 30 هزار نفر و آماده اشتغال هستند را آغاز کرده‌ایم، برخی آموزش دیده‌اند، برخی علاقه به کار ندارند و برای بسیاری از آنها مشاوره‌های شغلی برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که 20 هزار نفر از مددجویان آماده ورود به بازار کار باشند که در سال آینده در یک کار جهادی و عملیاتی وارد بازار کار خواهند شد تا از مصرف‌کننده به تولیدکننده تغییر پیدا کنند.

رئیس کمیته امداد استان تهران گفت: بسته‌های تشویقی برای حمایت از کارفرمایان هم داریم به طوری که 550 هزار تومان ماهانه حق کاریابی می‌دهیم، همچنین یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه آموزش هم نیرو را می‌دهیم که توسط کارفرمایان آموزش بگیرند و در واقع کمیته امداد هزینه کامل آموزش و کسب مهارت‌های مختلف را برای افراد به بنگاه‌ها می‌پردازد.

وی با اشاره به تسهیلات کاریابی، گفت: قرار بود که 87 میلیارد تومان بانک‌ها برای ایجاد اشتغال به کمیته امداد بدهند که تاکنون 94 میلیارد تومان پذیرش پرونده داشته‌ایم و 33 میلیارد تومان پرداخت شده است.

ولیئی افزود: از صندوق امداد ولایت نیز 30 میلیارد تومان اعتبارات برای بحث تسهیلات کاریابی دریافت شده است.

وی گفت: 10 هزار فرصت شغلی امسال ایجاد خواهد شد، 6700 شغل با احتساب کاریابی بنگاه‌ها به مرحله اجرایی رسیده که نسبت به سال گذشته 2.2 درصد افزایش داشته است.

۱۳۹۶/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...