نسخه چاپی

آقای بازیگر از كار در رادیو می گوید

یك بازیگر رادیو نمایش با اشاره به مسایل و معضلات رادیو بیان كرد كه انتظاری از مسئولان ندارد چراكه خودشان این مسایل را می‌دانند.

به گزارش نما، قربان نجفی بازیگر تئاتر، رادیو و تلویزیون درباره برنامه ها و فعالیت هایی که دارد، بیان کرد: این روزها مشغول کار در یک تئاتر هستم و همچنان در رادیو نمایش هم فعالیت دارم.

وی درباره مجموعه رادیویی که مشغول بازی در آن است، توضیح داد: مشغول بازی در مجموعه ای به نام «هزار افسان» به کارگردانی میکاییل شهرستانی هستم که تنظیمی از «هزار و یک شب» است و ما هر هفته ۱۲ قسمت از این سریال رادیویی را طی سه روز تولید می کنیم.

نجفی درباره جذابیت های نمایش های رادیویی اظهار کرد: این نمایش ها مخاطب خاص خود را دارد که خیلی پروپاقرص هستند یعنی آنها که گوش می دهند علاقمند می شوند و کارها را دنبال می کنند. به نظرم نمایش های رادیویی ویژگی هایی دارند که مخاطب را مجذوب خود می کند مثلا می توان تصویرسازی کرد که لوکیشن، صحنه، کاراکتر و... چگونه است.

وی درباره سختی کار در رادیو عنوان کرد: ما اکنون با برآوردهای ۲۰ سال پیش کار می کنیم. ما به کارمان عشق و علاقه داریم وگرنه کار در رادیو چندان به صرفه نیست. بعضی از بازیگران هم برای اینکه بتوانند درآمد دیگری داشته باشند سراغ کارهای سینمایی و تلویزیونی می‌روند.

نجفی ادامه داد: واقعیت این است که مسئولان به رادیو توجه ویژه ای ندارند مخصوصا رادیو نمایش و امیدوارم این رویکرد تغییر کند چون رادیو رسانه نجیبی است و انسان ساز است.

این بازیگر رادیو با اشاره به ویژگی های این مدیوم رسانه ای تصریح کرد: رادیو و مخصوصا نمایش های رادیویی به تخیل مخاطب کمک می کند و بُعد روان شناسی هم دارد.

وی در پایان درباره اینکه چه انتظاری از معاون صدا و یا مدیران دارد، بیان کرد: من از سال ۷۳ در رادیو کار می کنم اما متاسفانه رادیو در این چند ساله وضعیت خوبی نداشته است. من استخدام رادیو هستم اما چند سال است که عده ای از ما را حق الزحمه کرده اند و رادیو شرایط خوبی ندارد با این حال هیچ انتظاری از هیچ مسئولی ندارم زیرا خودشان مسایل و مشکلات را می دانند و فکر می کنم گفتن مجدد ملال آور است.


۱۳۹۶/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...