نسخه چاپی

مهمات تروریست‌ها در ریف دمشق كشف و ضبط شد

پس از آنكه تروریست‌ها سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین خود را به دولت سوریه تحویل دادند و به همراه خانواده هایشان به شمال سوریه رفتند، منطقه جباتا الخشب در حومه شمالی قنیطره نیز به جمع روستاها و مناطق پاكسازی شده از تروریست‌ها پیوست.

به گزارش نما، یک افسر سوری گفت: «شاهد تعداد زیادی سلاح و مهمات هستیم که افراد مسلح در حومه شمالی قنیطره تحویل داده اند. این سلاح‌ها شامل تعدادی تانک و خودروهای زرهی و توپخانه و خمپاره‌انداز و کاتیوشا و پدافند ضد هوایی و مهمات است.»

یک مقام مسئول گفت: «به همراه همه طرف‌های ذیربط برای تسهیل این عملیات تلاش شد. ان شاء الله مناطق همجوار امن و خالی از تروریسم خواهد شد. به زودی همه استان قنیطره از تروریسم پاکسازی خواهد شد و ثبات و امنیت باز خواهد گشت و همه این‌ها به لطف فداکاری ها و شجاعت ارتش عربی سوریه و نیروهای مسلح و نیروهای مردمی حاصل شده است.»

یک سوری گفت: «امروز برای مردم استان قنیطره که از دست تروریسم خلاص می شوند عید ملی است و ثبات و امنیت در حال بازگشت به استان قنیطره است. از خدا می خواهیم ثبات و امنیت را به سراسر سوریه بازگرداند.»

همچنین مقادیری سلاح و مهمات بر جای مانده از تروریست‌های تکفیری در سه منطقه یلدا و ببیلا و بیت سحم در ریف دمشق کشف شد که نارنجک‌های ساخت رژیم صهیونیستی از جمله آنهاست.

یکی از نیروهای سوری گفت: «این سلاح و مهمات هنگام عملیات شناسایی در یلدا و ببیلا و بیت سحم کشف شده‌اند. در میان این مهمات شاهد انواع گلوله خمپاره در اندازه‌های بزرگ و کوچک و نیز موشک‌های دست ساز و همچنین نارنجک و پیک نیک‌های بمب‌گذاری شده هستیم. مقادیری خمپاره در تعدادی چاه جاسازی شده بود. نارنجک‌های ساخت اسرائیل در یکی از چاه‌ها پیدا شد.»

این سه منطقه ژوئن گذشته عاری از تروریسم اعلام شد و خانواده ها پس از ورود نیروهای امنیتی به خانه و کاشانه خود بازگشتند

۱۳۹۷/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...