نسخه چاپی

چرا اسامی مفسدان اقتصادی منتشر نمی‌شود؟

نماینده مردم قزوین گفت: چرا اسامی متخلفان و مجرمان اقتصادی كه خون مردم را در شیشه كرده‌اند منتشر نمی‌شود؟

به گزارش نما، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 10 مرداد) گفت: چرا اسامی متخلفان و مجرمان اقتصادی که خون مردم را در شیشه کرده‌اند منتشر نمی‌شود، مردم طالب شفافیت، صداقت و صراحت در کردار مسئولان هستند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار کرد: امروز کشور در یکی از دشوارترین مقاطع تاریخی خود قرار گرفته است، دشمن با آغاز جنگ اقتصادی و انتقال اتاق فکر جنگ از پنتاگون به خزانه‌داری آمریکا شرایط پیچیده‌ای را به کشورمان تحمیل کرده است.

وی افزود: این در شرایطی است که بسیاری از مشکلاتی که گریبانگیر جامعه شده قابل پیش‌بینی بود و کارشناسان مکرراً متذکر شده‌اند و بار‌ها نمایندگان مجلس با صدای رسا نارضایتی مردم از وضع اقتصادی را گوش‌زد کرده‌اند، اما با کمال تأسف هرچه بیشتر فریاد کشیده‌ایم کمتر شنیده شده است.

محمدی بیان کرد: امروز مسئولان باید از پشت میز‌های خود بلند شوند، به میان مردم بروند تا بفهمند که مردم چه رنج و عذابی را تحمل می‌کنند و اقشار ضعیف چگونه روزشان را به شب می‌رسانند.

نماینده مردم قزوین بیان کرد: بین اتاق‌های مدیران تا بازار و بیمارستان‌ها، کارخانجات، مزارع و باغات کشاورزی تنها یک قدم فاصله است که اگر این قدم برداشته نشود، فردا بین مردم و مسئولان کیلومتر‌ها فاصله اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کمیسیون اصل نود تصریح کرد: مردم از افزایش قیمت‌ها، کاهش قیمت خریدشان و همچنین از فساد و تبعیضات گله دارند، آنها از عدم برخورد جدی با مفاسد اقتصادی ناراضی هستند چرا اسامی متخلفان و مجرمان اقتصادی که خون مردم را در شیشه کرده‌اند، منتشر نمی‌شود، مردم طالب شفافیت، صداقت و صراحت در کردار مسئولان هستند.

وی گفت: چه کسانی مسئول نابسامانی بازار و افزایش نرخ سرسام آور ارز و سکه، کاهش ارزش پول ملی، سردرگمی نقدینگی، خاموشی‌های مکرر برق و اختلال در تولید شرکت‌ها و کارخانجات و گرانی اجناس هستند، مردم رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان را انتخاب نکرده‌اند که فقط با آنها ابراز همدردی کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: ملت از مسئولان و قوای سه‌گانه انتظار دارند که فرماندهان جنگ اقتصادی باشند نه تئوری‌پرداز و منتقد، مردم انتظارشان این است که در شرایط جنگ اقتصادی، مسئولان با تلاش‌های بی‌وقفه و جهادی و با روحیه بسیجی در حل مشکلات آنها گام‌های جدی و اساسی بردارند.

وی تصریح کرد: همچنین مردم انتظارشان این است همانطور که رئیس جمهور در برابر یاوه‌گویی‌های ترامپ و برخورد با وارد کنندگان غیرقانونی خودرو موجی از امید را در دل‌ها زنده کردند، با سوء مدیریت‌ها و نارسایی‌های اقتصادی نیز با همین قاطعیت برخورد کنند. مردم انتظار دارند که رئیس جمهور نسبت به ترمیم تیم اقتصادی با توجه به امضای 200 نماینده مجلس عکس‌العمل شایسته و فوری نشان دهند.

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه مسئولان همه باید پاسخگوی مردم باشند، افزود: زمانی که مردم از مسئولان درباره گره‌گشایی از مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان می‌پرسند، چه جوابی باید به انها دهیم؟ چه پاسخی به کارگران بدهیم که هر روز سفره آنها کوچکتر می‌شود؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن تأکید کرد: بنده از همین تریبون اعلام می‌کنم مجلس با تمام توان و ظرفیت از دولت حمایت می‌کند، در شرایط سخت کنونی همراهی با دولت را وظیفه دینی و ملی می‌داند و معتقد است که دولت به عنوان پرچمدار جنگ اقتصادی باید به شکل همه جانبه پشتیبانی و حمایت شود.

۱۳۹۷/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...