نسخه چاپی

حميد رضا ترقي:

مسئولان رویه اختلاف افكن خود را اصلاح نكنند مورد مواخذه ملت و رهبری قرار می گیرند

حميدرضا ترقي

اگر مسئولین دست از این اقدام برندارند نشان می دهند كه به دنبال ایجاد بحران قبل از انتخابات ریاست جمهوری هستند و بدون شك مورد مواخذه ملت و رهبری قرار می گیرند.

حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نامه نگاری های اخیر سران قوا به یکدیگر و رسانه ای کردن این نامه ها اظهار داشت: اختلاق بین قوا به هیچ وجه مورد پذیرش نیست و هر مسئولی که بخواهد با این نامه ها به اختلافات دامن بزند و باعث ایجاد حاشیه در فضای سیاسی کشور شود فعل حرام مرتکب شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مسائل اصلی کشور مشخص است و مسئولین باید وظایف خود را براساس قانون انجام دهند گفت: مسائل روز کاملا مشخص است، در حال حاضر مردم از مسئولان بویژه سران قوا انتظار دارند به جای انتشار این نامه نگاری ها به فکر وضعیت اقتصادی کشور باشند و مسائل غیر اصلی را اصلی جلوه ندهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه مردم عملکرد سران قوا را به خوبی رصد می کنند افزود: مردم ما مردمی ولایت مدارند و انتظار دارند مسئولین آنها نیز تابع فرمایشات مقام معظم رهبری باشند، آیا ایشان این اختلاف ها و ادبیاتی که در نامه های اخیر به کار برده شده را می پسندند؟ آیا دغدغه امروز ملت انتشار این نامه ها و پاسخ دادن به آنها است؟

ترقی اضافه کرد: هماهنگی و وحدت قوا باید در عمل لحاظ شود و اگر مسئولان به مشکلی برخوردند آن را به مراجع ذی ربط(شورای حل اختلاف قوا) ارجاع دهند، نه اینکه با انتشار این نامه ها بهانه ای به دست دشمن بدهند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: اگر مسئولین دست از این اقدام برندارند نشان می دهند که به دنبال ایجاد بحران قبل از انتخابات ریاست جمهوری هستند و بدون شک مورد مواخذه ملت و رهبری قرار می گیرند.

۱۳۹۱/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...