نسخه چاپی

ژوزه: ما با دوچرخه راه می‌رفتیم و حریف با بنز!

سرمربی پرسپولیس می‌گوید اختلاف ارتفاع كرمان نسبت به تهران و اشتباه داور باعث شكست تیمش برابر مس شده است.

به گزارش ایسنا، مانوئل ژوزه پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان گفت: یکی از دلایل اصلی باخت مقابل مس وجود ارتفاع بالای کرمان نسبت به تهران است و همین امر موجب شد تا بازیکنان تیم ما سرعت کمتری نسبت به مسی‌ها داشته باشند. هنگامی که تمرین می‌کردیم این موضوع را فهمیدیم و من اصلا اطلاعی از این اختلاف ارتفاع نداشتم.

ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا آنالیزورهای شما این اختلاف ارتفاع را به شما اطلاع نداده بودند؟ گفت: من نمی‌دانم این کار را چه کسی باید انجام بدهد اما آن چه می‌دانم این است که من در هنگام تمرین این موضوع را فهمیدم. انگار آن‌ها سوار بنز بودند و ما با دوچرخه راه می‌رفتیم!

سرمربی پرسپولیس در ادامه دلیل دیگر باخت‌شان را نیز مربوط به داور دانست و گفت: داور یک پنالتی صددرصد ما را نگرفت و همین موضوع باعث شد تا مسی‌ها روی یک ضد حمله گل دوم را به ما بزنند و اگر این اشتباه داوری رخ نمی‌داد، شاید نتیجه به گونه‌ای دیگری رقم می‌خورد.

وی گفت: ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا بازی را مساوی کنیم اما تیم مس از اندک موقعیت‌هایش استفاده کرد و ما نتوانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم.

ژوزه درباره تعویض پولادی گفت: پولادی در تمرین‌های روز قبل نیز عصبانی بود و این رفتار وی در بازی نیز تکرار شد و من پولادی را تعویض کردم تا از جانش محافظت کنم. تعویض وی به خاطر خودش بود. اما او این موضوع را نمی‌داند.

وی افزود: ما در نیمه دوم بهتر شدیم و دو مهاجم به ترکیب تیم اضافه کردیم اما تلاش‌مان برای به تساوی کشیدن بازی بی‌فایده بود.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره تشویق علی کریمی توسط هواداران گفت: من در این باره جوابی به شما نمی‌دهم.

وی در واکنش به این مطلب که شما تعویض‌هایتان را احساسی انجام دادید و برنامه‌ای برای برد نداشتید اظهار کرد: اگر می‌خواهید من مسئولیت باخت را بر عهده بگیرم، من این کار را می‌کنم. اما مشکل اصلی ما کمبود سرعت بود.

۱۳۹۱/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...