نسخه چاپی

اختصاصی نما:

تغییر 9 مربی در نیم فصل فوتبال!

عکس خبري -تغيير 9 مربي در نيم فصل فوتبال!

نیم فصل اول لیگ هجدهم درحالی به پایان رسید كه 8 تیم از16 تیم شركت كننده دراین رقابت ها كادرفنی خود را تغییردادند.

مهدی یکتا- نیم فصل اول لیگ هجدهم درحالی به پایان رسید که 8 تیم از16 تیم شرکت کننده دراین رقابت ها کادرفنی خود را تغییردادند.

تراکتورسازی تبریزکه با جان توشاک معروف آغازکرده بود درادامه به دلایل نتایج دورازانتظارسکان را به محمد تقوی سپرد. عجبا که این مربی ایرانی توانست دوباره تیم تبریزی را به یکی ازمدعیان قهرمانی تبدیل کند.

فولاد خوزستان هم که تصورمی شد با سیروس پورموسوی یکی ازمدعیان حداقل کسب سهمیه باشد نیزانتظارات را برآورده نکرد. پس ازپورموسوی نیمکت این تیم خوزستانی به صورت موقت به عزیزفریسات رسید ولی بالاخره افشین قطبی سرمربی فولاد شد. قطبی هم موفق شد درهمان بازی اول تراکتورسازی را درتبریزشکست بدهد تا ثابت کند فولاد او درنیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

استقلال خوزستان هم با داریوش یزدی استارت زد که نتوانست نتایج خوبی کسب کند و کسرامتیازاین تیم به حکم فیفا هم مزید برعلت شد تا یزدی جای خود را به کریم بوستانی و ایمان مبعلی بدهد.

دیگرتیمی که سرمربی خود را عوض کرد ذوب آهن اصفهان بود. امید نمازی دستیارسابق کارلوس کی روش به اصفهان رفت اما او هم درکسب نتایج مورد نظرناکام نشان داد. برهمین اساس علیرضا منصوریان جانشین او شد. ذوب آهن باید با منصوریان به پلی آف آسیا برود که قطعا کارآسانی نخواهد داشت.

فیروز کریمی هم نتوانست درماشین سازی دوام بیاورد و خیلی زود جایش را به رضا مهاجری داد که درگذشته دستیارخودش بوده است. ماشین سازی با مهاجری تیمی دفاعی ترشد که نه می برد و نه خیلی می بازد!

اما نفت مسجد سلیمان که با محمود فکری لیگ برتری شده بود نتوانست این مربی را حفظ کند. عبدالله ویسی هم که جای محمود فکری را گرفته بود دراین تیم دوام نیاورد.

ویسی رفت و علیرضا مرزبان سرمربی نفتی ها شد که انصافا نتایج قابل قبولی با تیم پرطرفدارمسجد سلیمان گرفت.

پیکان با مجید جلالی از15 بازی 16 امتیازکسب کرد که با توجه به بودجه و امکانات این باشگاه ضعیف به نظرمی رسید.

برهمین اساس این مربی با تجربه پس از2 سال و نیم بالاخره ازجمع خودروسواران جدا شده و جای خود را به جواد نکونام داد.

خود جواد نکونام هم که نساجی مازندران را پس از24 سال لیگ برتری کرده بود نتوانست دیگرادامه بدهد. مشکلات مالی و استعفای مدیرعامل و... دست به دست هم داد تا مربی محبوب تیم قائمشهری عطای کاردرنساجی را به لقایش بخشیده و سرمربی پیکان شود.

این 9 مربی درنیم فصل عوض شدند و به احتمال زیاد درنیم فصل دوم نیزشاهد تغییراتی روی نیمکت تیم ها خواهیم بود. تغییراتی که طبیعی و اجتناب ناپذیراست.

۱۳۹۷/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...