نسخه چاپی

مهمانپرست:تكلیف آمریكا را خدا باید روشن كند

عکس خبري -مهمانپرست:تکليف آمريکا را خدا بايد روشن کند

سخنگوی وزارت خارجه كشورمان با تأكید بر كمك‌رسانی به منظور توقف درگیری‌ها در سوریه عنوان كرد كه تا الان هیچ تصمیمی برای استقرار ناظران بین‌المللی در سوریه اتخاذ نشده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان امروز سه‌شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی با اشاره به پیشنهادات مختلفی که در خصوص حل بحران سوریه مطرح می‌شود یادآور شد: تا الان هیچ تصمیمی برای استقرار ناظران بین‌‌المللی در سوریه اتخاذ نشده است.

وی عنوان کرد که باید کمک کرد تا درگیری‌ها در سوریه متوقف شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره اظهارات علی لاریجانی رئیس مجلس درباره روشن کردن تکلیف آمریکا با بیان اینکه خودشان حتما توضیحات بیشتری را خواهند داد گفت: تکلیف آمریکا را خدا باید روشن کند.

خبرنگار فارس در خصوص طرح جدید اخضر ابراهیمی برای حل بحران سوریه سؤال کرد که مهمان‌پرست با اشاره به نقض آتش بس توسط گروه‌های مسلح در سوریه تأکید کرد که همه تلاشها باید ادامه یابد و همه کشورها همکاری کنند تا شرایط آرامش ، امنیت و توقف درگیری‌ها، زمینه‌ساز گفت‌وگوهای ملی باشد.

سخنگوی وزارت خارجه بر کمک همه برای موفقیت اخضر ابراهیمی در مأموریتش تأکید کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره تماس سعید جلیلی و اشتون نیز اظهار داشت: چنانچه توافقی برای تماس بین آنها صورت گیرد اطلاع رسانی می‌شود.

مهمان‌پرست همچنین تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حریم سودان را محکوم کرد.

مشروح این اظهارات متعاقبا منتشر خواهد شد.

۱۳۹۱/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...