نسخه چاپی

كوتاه آمدن از حقوق هسته‌ای تغییری در مواضع آمریكا ایجاد نمی‌كند

عکس خبري -کوتاه آمدن از حقوق هسته‌اي تغييري در مواضع آمريکا ايجاد نمي‌کند

نماینده مردم نیشابور در خانه ملت گفت: آمریكا از ابتدای پیروزی انقلاب به عناوین مختلف فشارهایی را بر ایران تحمیل كرده و تجربه نشان داده كه كوتاه آمدن از حقوق هسته‌ای تغییری در مواضع این كشور ایجاد نمی‌كند.

به گزارش نما، حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون ما شاهد فشارهایی از سوی آمریکا به اشکال و تحت عناوین مختلف بوده‌ایم و در سال‌های اخیر انرژی هسته‌ای بهانه آمریکا برای وارد آوردن فشار و اعمال تحریم‌ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: چنانچه ما از حقوق هسته‌ای خود کوتاه بیاییم آمریکا به دنبال موضوع دیگری بوده و به دنبال بهانه دیگری خواهد بود و کوتاه آمدن از فعالیت‌های هسته‌ای به این معنا نیست که آمریکا در صورت تحقق این امر در مواضع خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران تجدیدنظر خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در دوران اصلاحات ایران فعالیت‌های غنی سازی اورانیوم خود را متوقف کرد اما در مقابل هیچ تغییری در مواضع آمریکا و متحدانش ایجاد نشد،آنها ایران را مانعی بر سر راه سیاست‌های توسعه‌طلبانه خود می‌دانند و به دنبال فشار بر جمهوری اسلامی بوده و هستند و این سیاست خصمانه آنها از این پس نیز ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۱/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...