نسخه چاپی

استیضاح كفاشیان دیشب كلید خورد!

آیا كفاشیان برف خیابان «سئول» را می بیند؟

به گزارش نما به نقل از گل، این بار ماجرا جدی تر از دفعه قبل است.جدی تر از آن لحاظ که وقتی درودگر در مرحله گذشته داشت برای برگزاری مجمع فوق العاده و استیضاح کفاشیان امضا جمع می کرد، امیر عابدینی شدیدرین جملات را در گفت و گو با هدایتی به کار برد و گفت: نگذار این خیانت برهم زدن استقلال فدراسیون به نام باشگاهها نوشته شود. او حامی سر سخت کفاشیان بود اما حالا موضع دیگری دارد. وی اگر چه در برنامه ۹۰ علنی همه حرفهایش را نزد اما در محفلی خصوصی گفته است«من مانده ام چرا کفاشیان این همه تخلف در انتخابات فارس را نمی خواهد بپذیرد؟ فدراسیون دارد الابختکی اداره می شود. نه نظمی نه قاعده ای نه قانونی.او چرا این همه عوض شده و رفتارهایش با گذشته زمین تا آسمان فرق دارد. بدتر ازآن اینکه دروغ گفتن را هم بلد شده.اگر این ناشی از ذات فوتبال است تف بر این ذات.»



111.jpg


 او گفته است«همه انگار از تعلیق می ترسند. » و جمله اش را با اصطلاحی تمام کرده که همه را یاد داریوش مصطفوی می اندازد«مجمع عمومی فوق العاده که رییس را عزل کند دیگر فیفا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند»

حالا جمع مخالفان جمع است. از رویانیان و فتح الله زاده گرفته تا هدایتی و درودگر که با خرید روزانه باشگاهها آرایشان هم بیشتر و بیشتر می شود. عابدینی هم هست. شب گذشته تلفن برخی اعضای مجمع زنگ می خورد و قرار جمع آوری امضا برای استیضاح رییس بعد از دیدار با ازبکستان گذاشته می شد.

یکی گفت برویم سراغ دادکان. دیگری جواب داد: دیروز با او حرف زدم. گفت در این شرایط که اواخر دولت دهم است نمی آیم. باید ببینم دولت بعدی چه تفکراتی دارد و رییس جمهورش کیست.

هر چه هست پایه های صندلی کفاشیان بدجوری می لرزد.باشگاهها از فدراسیون او رویگردان شده اند. یکی از مخالفان جدی وی می گوید:اگر کفاشیان اینگونه به حفظ آیت اللهی در فارس اصرار دارد به خاطر خودش است. اگر آیت الهی را از دست بدهد با توجه به نفوذ او در بین هیئت ها آرای هیئت ها را هم از دست داده است.حفظ آیت اللهی یعنی ۳۰رای در گلدان آقای رییس. ۳۰ رای از ۷۴رای. در نقطه مقابل ۱۸باشگاه لیگ برتری و ده باشگاه لیگ دسته اول و دوم ۲۸رای دارند.در این تقابل رای نماینده های بازیکنان، داوران، تربیت بدنی نیروهای مسلح ، نمایندگان مربیان و فوتسالی ها تعیین کننده می شود.

در این میان یک نفر بحثی عجیب را مطرح کرده است. یک مدیرعامل که انگار این روزها خیلی نقش تعیین کننده ای دارد.« کفاشیان باید استعفا بدهد. اگر خودش برود بهتر است در غیر این صورت اعتصاب می کنیم و تیم ها را از لیگ بیرون می کشیم. آن گاه هیئت ها بروند در لیگ شرکت کنند»

آیا کفاشیان برف خیابان «سئول» را می بیند؟

۱۳۹۱/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...