نسخه چاپی

مالك ایران مال كیست ؟! با علی انصاری بیشتر آشنا شوید

به راستی مالك ایران مال كیست در ادامه این گزارش با ما همراه باشید تا با سوپر میلیاردر ایران علی انصاری و مالك بانك آینده ، بانك تات ، بازار مبل ایران ، بازار فرش ایران و... آشنا شوید.

به گزارش نما، علی انصاری ، متولد دی ماه سال ۴۱ در مهرآباد جنوبی تهران است و امروزه، در فهرست سوپر میلیاردر های ایران قرار دارد. سرمایه گذاری در تاسیس بازار فرش ایران ، بازار موبایل ایران ، ایران مال ، بانک آینده و بانک تات، بخش کوچکی از فعالیت های این مرد ثروتمند است که در کسب و کار، به تنوع فیلدها و ملاکی و کسب اجاره، اعتقاد وافر دارد. رسمی سنتی در اقتصاد هزاره دوم که در عصر اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای دانش بنیان سهامی عام، خیلی جایگاه ندارد.

نگاهی به کسب و کار علی انصاری ، موضوع گفتاری است که در ادامه می خوانید. اگر شما هم نقد و پیشنهادی درباره فعالیت های ملاکی علی انصاری در اقتصاد امروز ایران عصر دانش بنیان دارید، نظرات و دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید.

برخی سرمایه داران همان خان و خان زاده های گذشته های نزدیکی هستند که، زمین های زیادی داشته و آن ها را به رعیت، برای کشت و زرع اجاره می دادند تا پول اجاره زمین را، در زمان درو و خرمن بگیرند و این گونه، هم زمین آن ها آباد بماند و هم از دسترنج کشاورزان و کارگران، سود سرشاری نصیب آن ها شود. خان ها، هیمشه خان بودند و رعیت، همیشه رعیت، از زمان های خیلی دور تا زمان سلطان صاحبقران و حتی پهلوی اول . . .

عصر کشاورزی که آلوین تافلر در موج سوم به آن اشاره داشت، به عصر صنعتی رسید و این بار، شاهد ملاکانی بودیم که خانه های بزرگ و کوچک خود را در شهر و روستا، اجاره می دادند و سر ماه، افرادی را اجیر می کردند تا حق الاجاره را از مستاجر، بستاند. مستاجرانی هم که از عهده اجاره بر نمی آمدند، به زور درفش و قانون، جایگزین مستاجرهای جدید می شدند و این داستان در عصر هزاره دوم ادامه یافت.

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...