نسخه چاپی

تمهیدات آتش نشانی برای چهارشنبه آخر سال

داوری با بیان اینكه نقاط حادثه‌خیز در تهران در روز چهارشنبه آخر سال شناسایی شده است، گفت: با این وجود در تمامی نقاط شهر تهران مأموران آتش‌نشانی حضور دارند.

به گزارش نما، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) گفت: این موضوع از چند جنبه مورد بحث و بررسی است.

وی با تأکید بر این موضوع که تمامی نیروهای آتش‌نشانی در روز چهارشنبه آخر سال در حال آماده‌باش کامل هستند گفت: آتش‌نشانان در نقاط مختلف شهر با ماشین‌های سنگین و سبک مستقر می‌شوند.

داوری با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز در تهران در روز چهارشنبه آخر سال شناسایی شده است، گفت: با این وجود در تمامی نقاط شهر تهران مأموران آتش‌نشانی حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به برنامه‌های فرهنگی سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌ها ایجاد کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» است و فرهنگسازی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است.

داوری به آموزش‌هایی که سازمان آتش‌نشانی در مدارس تهران انجام می‌دهد اشاره کرد و گفت: آموزش‌های ویژه‌ در مدارس دیده شده و مأموران آتش‌نشانی با حضور در مدارس خطرات چهارشنبه آخر سال را تشریح می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد مواد محترقه را در خانه‌هایشان انبار می‌کنند گفت: این موضوع حادثه‌ساز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون فقط یک حادثه انفجار تاکنون داشته‌ایم، گفت: در یک منزل مسکونی افراد اقدام به ساخت مواد محترقه دست‌ساز می‌کردند که ساختمان منفجر شد.

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...