نسخه چاپی

گلایه نظری از آماده نبودن شهر در آستانه ماه مبارك رمضان

نظری به حلول ماه رمضان اشاره كرد و گفت: از چند روز قبل از حلول ماه رمضان در كشورهای اسلامی شهرها از المان‌های مرتبط با ماه رمضان پر می شود و فضا حال و هوای ماه رمضان می‌گیرد؛ در حالی كه در تهران از این موضوع غفلت شده است.

به گزارش نما، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور، گفت: موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده مهم است و از رئیس شورای شهر می‌خواهم تا از این موضوع و حقوق شوراها دفاع کند.

وی گفت: ما روز معلم و کارگر را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم شرایط معلمان و کارگران کشورمان بهتر شود و دیگر به یک تبریک خشک و بی روح بسنده نشود.

نظری به حلول ماه رمضان اشاره کرد و گفت: از چند روز قبل از حلول ماه رمضان در کشورهای اسلامی شهرها از المان‌های مرتبط با ماه رمضان پر می شود و فضا حال و هوای ماه رمضان می‌گیرد؛ در حالی که در تهران از این موضوع غفلت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از سازمان زیباسازی شهرداری تهران می‌خواهیم به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: در ماه رمضان زیست شبانه را شاهدیم و امیدواریم با پایان ماه رمضان هم با همکاری استانداری و پلیس این زیست شبانه ادامه پیدا کند.

نظری در خصوص پوشش گیاهی تهران گفت: پارک پردیسان در آغاز مدیریت شورای پنجم به شهرداری تهران واگذار شد اما گویا شهرداری هنوز اقدام خوبی در این محل نکرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در این پارک ۳۵۰ گونه گیاهی شناسایی شده است که اخیرا مطلع شدیم برخی از عوامل فضای سبز شهرداری اقدام به از بین بردن گونه‌های گیاهی کرده است.

وی ادامه داد: مجموعه پیمانکار باید نسبت به افزایش روشنایی و بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشتی و بهبود کف پوش‌ها در این مرکز اقدام کند.

۱۳۹۸/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...