نسخه چاپی

افزایش قیمت محصولات شوینده؟

شركت صنایع شیمیایی ایران به همراه دیگر شركت‌های صنعت شوینده از طریق انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی درخواست افزایش قیمت مصرف‌كننده محصولات را ارائه كرده كه هنوز از طرف انجمن تایید نشده است.

به گزارش نما، شرکت صنایع شیمیایی ایران به همراه دیگر شرکت‌های صنعت شوینده از طریق انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی درخواست افزایش قیمت مصرف‌کننده محصولات را ارائه کرده که هنوز از طرف انجمن تایید نشده است.

در گزارش این شرکت که در کدال منتشر شده،آمده است: بازگشت به نامه واصله از سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر لزوم رعایت ماده دو مکرر سه دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان (پیوست ۱) به استحضار می‌رساند پرداخت‌ها به شرکت صنایع شیمیایی ایران بابت خرید مواد شیمیایی همواره یک ماه زودتر و به عنوان پیش پرداخت انجام می‌شود و محموله ۱۵ روز تا یک ماه بعد وارد انبارهای شرکت می‌شود لذا تاثیر این افزایش قیمت از خرداد ماه ۹۸ به بعد خواهد بود.

از طرف دیگر این شرکت به همراه دیگر شرکت‌های صنعت شوینده از طریق انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی درخواست افزایش قیمت مصرف‌کننده محصولات را ارائه کرده است که چون هنوز از طرف انجمن تایید افزایش قیمت درخواست شده و تاریخ اجرای آن مشخص نیست لذا افشای آن در سایت کدال امکان‌پذیر نشده است.

در هر صورت چون به احتمال بسیار قوی این افزایش قیمت به زودی مصوب می‌شود انتظار می‌رود در صورت اجرا، اثر سود و زیانی افزایش قیمت LAB تا حد زیادی خنثی شود.

ضمناً به اطلاع می‌رساند که افزایش هزینه‌ها صرفا ناشی از افزایش قیمت LAB نبوده بلکه در خصوص افزایش دستمزد سالانه افزایش نرخ ارز نیمایی و افزایش نرخ برخی دیگر از مواد اولیه مهم نیز تاثیرگذار باشد.

در واقع علت اصلی افزایش قیمت مصرف‌کننده درخواستی از انجمن کلیه موارد فوق می‌باشد.

نظر سهامداران محترم را به نکات اشاره شده جلب می‌نماییم که قبل از خرید یا فروش سهم به آخرین اطلاعات صورت‌های مالی، گزارش تفسیری مدیریت و فرم‌های افشاء اطلاعات با اهمیت شرکت منتشر شده در سایت کدال توجه نموده تا موجبات زیان ناخواسته برای سهامداران محترم فراهم نشود.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.


۱۳۹۸/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...