نسخه چاپی

نظر سردار سنایی راد درباره حمله به نفتكش‌ ژاپن

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم كل قوا درباره حمله اخیر به نفتكش‌ها در منطقه گفت: حمله به نفتكش‌های ژاپن مشكوك است.

به گزارش نما، سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، درباره دیدار نخست وزیر ژاپن و مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ضمن پذیرش آبه شینزو نخست وزیر ژاپن به صراحت اعلام کردند که من پیامی برای آمریکایی‌ها ندارم.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه بازتاب این دیدار در فضای رسانه‌های داخلی و خارجی به خوبی مشاهده شد، ادامه داد: بازتاب این دیدار راهبرد دشمن را برای مذاکره ذیل راهبرد فشار و تهدید خنثی می‌کند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه تهدید نظامی بی فایده است، یادآور شد: مقاومت ایران اسلامی دشمن را واردار به التماس برای مذاکره و تلاش برای پیدا کردن واسطه و میانجی کرده است.

وی با بیان اینکه حمله به نفتکش‌های ژاپن مشکوک است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها قبل از این حادثه مشکوک با تحریم پتروشیمی، به دنبال بهم زدن این دیدار و نتایج آن بودند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه تحریم‌های پتروشیمی با سفر نخست وزیر ژاپن به ایران مغایرت دارد، افزود: ابعاد این حادثه مشکوک باید به سرعت روشن شود و این دیدار در مبادلات تجاری، اقتصادی و سیاسی دوطرف تاثیر زیادی خواهد داشت.

۱۳۹۸/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...