نسخه چاپی

لاهوتی:‌ آیا حواس 2 عضو ناظر مجلس به تخلفات سازمان خصوصی سازی بوده است؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: نمایندگان ناظر مجلس در سازمان‌ها و بخش‌های مختلف باید نقش نظارتی خود را به دقت ایفا كنند و باید از 2 عضو ناظر مجلس در سازمان خصوصی سازی سوال كرد آیا حواس‌شان به تخلفات آنجا بوده است؟

به گزارش نما، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: قوه مقننه 2 وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را برعهده دارد، بر این اساس مشاهده شد که معاون نظارت مجلس گزارش اقدامات نظارتی مجلس در اجلاسیه سوم دوره دهم را قرائت کرد.

اخبار سیاسی- وی افزود: نمایندگان مجلس طبق قانون در امور مختلف نقش دارند و در واقع به عنوان عضو ناظر مجلس در بخش‌های مختلف نقش ایفا می‌کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: اتفاقی که در سازمان خصوصی سازی رخ داد امری قابل تأمل است. در واقع همواره انتظار نسبت به عملکرد این سازمان وجود دارد اما گفته نمی‌شود که 2 عضو ناظر مجلس در این سازمان آیا حواسشان به مسائل بوده یا خیر؟‌

وی خاطرنشان کرد: نوع پیش‌بینی برگزاری صحن علنی و برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس امکان ارتباط نمایندگان با وزرای دولت را از بین برده است از این رو این امر باید مورد بازنگری قرار گیرد.

۱۳۹۸/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...