نسخه چاپی

گزارش تلفیقی حساب‌های مالی شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهر

محسن هاشمی در صحن امروز شورای شهر تهران در ارتباط با گزارش تلفیقی حساب‌های مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن اظهار داشت: آقای الویری رئیس كمیسیون برنامه و بودجه درخواستی از ما داشته كه افراد متخلف در این حسابرسی به قوه قضائیه معرفی شوند.

به گزارش نما، محسن هاشمی در صحن امروز شورای شهر تهران در ارتباط با گزارش تلفیقی حساب‌های مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن اظهار داشت: آقای الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درخواستی از ما داشته که افراد متخلف در این حسابرسی به قوه قضائیه معرفی شوند.

اخبار اجتماعی- وی افزود: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درخواست کرده است که گزارش توسط حسابرس به شورا ارائه شود و پس از بررسی اگر تخلفی محرز شده باشد، باید افراد به قوه قضائیه معرفی و تخلفات آنها پیگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران ضمن تذکر به اعضای شورا گفت: از شما می‌خواهم که در این مورد دقت داشته باشید و گوش کنید چرا که همگی مسئول هستید و اگر تخلف احراز شود تعدادی از کارشناسان و مدیران به قوه قضائیه خواهند رفت و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع را جدی پیگیری کنیم گفت: همه ما مسئول هستیم و نباید از این موضوعات به سادگی گذشت.

در ادامه حسن رسولی گفت: حسابرس مستقل رسمی مهمترین بازدید نظارتی شورا است، وظیفه کلیدی ما نیز نظارت و روش اعمال این نظارت‌ها، گزارش محسوب می‌شود.

وی گفت: گزارشات باید مو به مو مطرح شود تا در شورا بررسی و ایرادات آن نیز صورت گیرد چرا که ما وظیفه داریم شفاف‌سازی کنیم و نباید بی‌حوصلگی در این زمینه داشت.

۱۳۹۸/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...