نسخه چاپی

'خداوند احمدی‌نژاد را عاقبت به خیر كند'

در انتخابات پیش رو به گونه ای باشیم كه هركس با عدم اقبال مردم مواجه شد به منتخب مردم تبریك بگوید تا حداقل در حد ونزوئلا دموكراسی را بیاموزیم و آداب برد و باخت را رعایت كنیم.

به گزارش نما، سردار رمضان شریف،مسئول روابط عمومی كل سپاه در گفتگو با آریا درباره آینده سیاسی احمدی نژاد گفت: دعایی كه می شود كرد این است كه انشاء الله ایشان عاقبت بخیر شود.

وی افزود: همه دولت هایی كه در نظام جمهوری اسلامی روی كار آمده اند علاوه بر آنكه مشكلاتی داشته اند قطعا منشاء كارهای خوبی بوده اند؛ بنابراین مناسب نیست مساله را صفر یا صدی كنیم در واقع نمی توانیم بگوییم آقای احمدی نژاد بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری خویش هیچ پایگاه ،جایگاه و محلی از اعراب ندارند این موضوع درباره رییس جمهورهای دوره های قبل از آن نیز صدق می كند.

سردار شریف تاكید كرد: اگر دولتها بتوانند با عمل به شعارها و طرح هایی كه در ابتدای كار مطرح كرده اند طرفداران خود را راضی كنند می توانند ماندگاری بیشتری را در بین هوادارانشان داشته باشند لذا به صورت مطلق نمی توانیم بگوییم ایشان هیچ جایگاه و پایگاهی ندارد اما از سوی دیگر اینكه بخواهیم بگوییم احمدی نژاد از هر كس حمایت كند مورد اقبال مردم قرار می گیرد محل بحث و گفتگو است.

وی اظهار داشت: همه روسای جمهور را باید در دوره خودشان متناسب با شعارهای خودشان ارزیابی كرد آروزی ما عاقبت بخیری احمدی نژاد و رییس جمهور بعدی است .

سردار شریف ادامه داد: همانطور كه امام (ره )و رهبری فرمودند و البته انتظار ملت ماست سپاه ذخیره استراتژیك نظام جمهوری است كه بیش از ۲۵۰۰۰۰هزار شهید تقدیم انقلاب كرده و زحمات زیادی در نقاط مختلف كشور متقبل شده و زخم زبان های زیادی از داخلی ها و خارجی ها شنیده بنابراین عزمت سپاه بیش از این است كه او را در دایره تنگ و محدود یك جناح یا شخصیت سیاسی محدود كنند.

وی تصریح كرد: آمدن شخصی كه شعارهای او با اصل موضوعیت انقلاب اسلامی همخوانی بیشتری داشته و حداقل در مرحله گفتمان با ارزشها هماهنگی بیشتری داشته باشد با توجه اینكه سپاه هم همین آرمانها و اهداف را دنبال می كند به طور طبیعی اینگونه خواهد بود كه از حمایت معنوی سپاه برخوردار می شود كه ما این مساله را كتمان نمی كنیم.

مسئول روابط عمومی كل سپاه افزود: وزرای دولت های آقای خاتمی و احمدی نژاد به هر میزان كه بستر را برای پیگیری اهداف كشور و آرمانهای انقلاب فراهم كردند سپاه در یاری رساندن به آنها كوتاهی نكرده است بنابراین در هر دولتی كه این بسترها را بیشتر فراهم كردند از كمك رسانی و مساعدت سپاه بهره بیشتری بردند .

وی اظهار داشت: باید به همه كسانی كه در عرصه سیاسی كشور حضور دارند توصیه كنیم تلاش نكنند پشتیبانی سپاه را محدود به خودشان كنند و در انحصار خودشان در آورند .

سردار شریف درباره ادعای برخی مبنی بر دخالت سپاه در مسائل سیاسی كشور خصوصا در امر انتخابات گفت: یكی از محورهای ثابتی كه دشمن از ابتدای انقلاب تاكنون علیه سپاه انقلاب اسلامی در دستور كارش دارد همین موضوع است. در واقع از آنجایی كه آنها بررسی و رصد كرده اند كه سپاه در دوران ناآرامی ها ،دفاع مقدس و حتی در دوران سازندگی و...یكی از مجموعه های توانمندی بوده كه توانسته باری از دوش ملت، دولت و كشور بر دارد بنابراین چون دشمنان خواستار پیشرفت و مطرح شدن كشور ما نیستند تلاش می كنند یكی از مولفه های قدرتمندی كشور را به چالش بكشند و اینجا هم یكی از همان بحث هاست.

طبیعی است آمریكاییها و اروپاییها علیه ما سناریو سازی می كنند به عنوان مثال در موضوع انرژی هسته ای كه ملت ما متفق القول خواهان دستیابی به آن هستند می بینیم در لیست تحریم های آنها نام سرداران سپاه بیشتر از كسانی است كه دست اندركار موضوع انرژی هسته ای هستند؛ زیرا آنها حس می كنند در سپاه یك تفكری وجود دارد كه آن تفكر به دنبال پیشرفت و بستر سازی برای بهره گیری از همه ظرفیتهای كشور در همه حوزه های سازندگی و فرهنگی است؛ بنابراین فكر می كنند در حوزه انتخابات می توانند اهرم فشاری را برای كاهش منزلت اجتماعی سپاه بكار بگیرند از این رو تلاش می كنند بگویند سپاه به دنبال فلان فرد یا جریان است .

وی تاكید كرد: با صراحت می گویم وقتی ملت ما در هر دوره ای به كسی اقبال می كند همواره سپاه تلاش كرده به آن دولت در راستای آرمان های انقلاب و خدمت به مردم كمك كند، البته همواره در دولتها هم در دولت خاتمی و هم در دولت های دیگر عناصری بوده و هستند كه چنین رویكردی را برنمی تابند، در حالی كه وقتی مجموعه سپاه امنیت كشور را تامین می كند دغدغه و نگرانی ها از دوش دولت ها برداشته می شود و این كمك بزرگی به دولت هاست.

سردار شریف خاطرنشان كرد: آمریكاییها، اسرائیلی ها و بعضا برخی داخلی ها وقتی با عدم اقبال مردم روبرو می شوند به دنبال مقصر می گردند و گویا دیوار سپاه در این ماجرا از همه كوتاه تر است.

وی افزود: بر اساس قوانین ما افراد متعدد و متفاوتی در كشور ما حضور دارند كه مردم با عملكرد و اظهارنظرهای این اشخاص و میزان پایبندی آنها به شعارهایشان آشنا هستند، طبیعتا در فصل انتخابات با حضور و فعالیت بیشتر این نامزدها،این مردم هستند كه باید انتخاب كنند .

در دوره ای مردم به هر دلیلی به خاتمی روی آوردند و آراء بالایی به ایشان دادند؛ بنابراین مجموعه سپاه این رای را محترم شمردند یا در دوره احمدی نژاد رویكرد مردم به ایشان بوده كه باید این انتخاب را محترم شمرد لذا احترام به رای مردم همه را وادار به تمكین می كند و اگر در جریانات انتخابات گذشته حمایتی از رییس جمهور صورت گرفته بخاطر رای بالایی بوده كه مردم به آن فرد داده اند.

مسئول روابط عمومی كل سپاه در پایان تاكید كرد: با تمام تلخی ها و ناگواری هایی كه در انتخابات گذشته داشتیم انشاء الله در انتخابات پیش رو به گونه ای باشیم كه هركس با عدم اقبال مردم مواجه شد به منتخب مردم تبریك بگوید تا حداقل در حد ونزوئلا دموكراسی را بیاموزیم و آداب برد و باخت را رعایت كنیم.

۱۳۹۱/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...