نسخه چاپی

«مهدی» نورچشمی و عزیز دردانه اكبر است!

هم اكنون مهدی هاشمی به زندان برگردانده شده و برای محاكمه آماده می‌شود، موضوعی كه همگان منتظر تعقیب اخبار و برخوردار قاطعانه و عادلانه با وی هستند.

«مهدی» نورچشمی و عزیز دردانه اکبر است!

به گزارش نما، روزنامه اعتماد، در شماره ۲۵۳۷ در بخشی از گزارش عاطفی – تخیلی خود از ملاقات هاشمی پدر با هاشمی پسر نوشت:

مرسدس بنز قدیمی سورمه‌ای رنگ به همراه چند خودروی دیگر وارد حیاط بیمارستان دی می‌شود، همه کنجکاوند بدانند چه کسی درون این ماشین نشسته. تعدادی مرد قوی هیکل پیاده می‌شوند و در را باز می‌کنند. یک روحانی با چهره‌ای که نگرانی در آن موج می‌زند و عبای شکلاتی بر تن کرده از ماشین پیاده می‌شود.

… حالا پدر بر در چوبی اتاق شماره ۴۰۳ می‌کوبد و مردی مسلح که از کلاه تا پوتین سیاهپوش است و ماسکی سفید بر دهان گذاشته، در را باز می‌کند. هاشمی رفسنجانی وارد می‌شود. پسر که تا پیش از این مغموم و افسرده با لباس سفید بیمارستانی گوشه تخت بیمارستان خوابیده، به محض دیدن پدر از جا می‌پرد و او را در آغوش می‌گیرد. نقل می‌کنند: «مهدی» نورچشمی و عزیز دردانه اکبر است!

… آن مرد سیاه پوش کمربند خود را باز کرده و مشغول وضو گرفتن است. یکی برای مهدی چند مجله و روزنامه خریده: آسمان، پنجره، اعتماد و… روی یکی از آن‌ها عکس خودش است.

* عاطفه در متن نمایان بود. تخیل هم یعنی اینکه هفته نامه پنجره ۵ هفته است که چاپ نمی‌شه!

هم اکنون مهدی هاشمی به زندان برگردانده شده و برای محاکمه آماده می‌شود، موضوعی که همگان منتظر تعقیب اخبار و برخوردار قاطعانه و عادلانه با وی هستند.

۱۳۹۱/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...