نسخه چاپی

روایت كوهكن از شگرد كهنه اصلاح‌طلبان

نایب رییس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت: تظاهر به پیروزی قبل از انتخابات یكی از شیوه‌های تبلیغاتی اصلاح‌طلبان محسوب می‌شود و طرح موضوعاتی چون پیروزی قطعی در انتخابات جز جوسازی و غوغاسالاری دلیل دیگری ندارد.

به گزارش نما، محسن کوهکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره ادعاي اصلاح‌طلبان مبني بر پيروزي قاطع در انتخابات يازدهم رياست جمهوري اظهار داشت: تظاهر به پيروزي قبل از انتخابات يکي از شيوه‌هاي تبليغاتي اصلاح‌طلبان محسوب مي‌شود و طرح اين موضوعات جز جوسازي وغوغاسالاري دليل ديگري ندارد.

کوهکن علت بروز اين ادعاها در اصلاح‌طلبان را نداشتن منطق دانست و تصريح کرد: اين جناح سال‌هاست که از پست اجرايي فاصله پيدا کرده است، بنابراين از بيرون به مشکلات نگاه مي‌کند و به جاي آنکه نقاط ضعف و قدرت را با هم تحليل کند از نردبان تخريب بالا مي رود.

کوهکن با اشاره به تجربه هاي انتخابات گذشته اظهار داشت: مردم با شناخت کانديداهايي که با هدف تخريب وارد صحنه رقابت مي‌شوند به شعارهاي سلبي توجهي نشان نداده و شعارهاي تبليغي و تخريبي آنان را صرفاً حربه‌اي براي سناريو سازي کانديداها تلقي مي‌کنند.

نايب ریيس جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با تاکيد بر اينکه برخي افراد با اطمينان از رد صلاحيتشان کانديدا ميشوند تا از آن بهره برداري سياسي کنند، خاطرنشان کرد: تنها دغدغه و نگراني اصلاح‌طلبان رد صلاحيت چهره‌هاي سرشناس اين گروه است، بنابراين سعي مي‌کنند با فرياد زدن و تيتر کردن اظهارنظرها در صحنه سياسي اعلام موجوديت کنند اما اين رفتارها سوابق تخلفاتي افراد را برطرف نمي‌کند.

۱۳۹۱/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...