نسخه چاپی

انتقاد كیهان از "فاطمه هاشمی"

مهدی هاشمی هفته گذشته با درخواست خانواده هاشمی به بیمارستان دی منتقل شد و مورد آنژیوگرافی قرار گرفت.

به گزارش نما، کیهان نوشت:
در پي انتقال مهدي هاشمي به يكي از بيمارستان هاي تهران و بازديد هاشمي رفسنجاني از فرزندش، فاطمه هاشمي دختر او به صورت تلفني با شبكه تازه تأسيس ضد انقلاب كه با حمايت اسرائيلي ها شروع به كار كرده با نام «رها تي وي» مصاحبه كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين شبكه ضد ايراني كه با محوريت اميرحسين جهانشاهي «عنصر برانداز و عامل موساد» تأسيس شده، با خيال خام اجماع گروهك هاي مخالف جمهوري اسلامي و پيوند ميان فتنه گران اصلاح طلب و مزدوران ملكه در شبكه فارسي بي بي سي و سالخوردگان صداي آمريكا راه اندازي شده است.

جهانشاهي عامل وابسته مستقيم موساد و مؤسس اين شبكه تلويزيوني در گفت وگو با شبكه خبري «راشاتودي» اظهار اميدواري مي كند كه انگليس كه خواهان به زانو درآوردن نظام ايران است، از شبكه تلويزيوني رها كه تغيير سياسي در ايران را در دستور كار دارد، حمايت كند.

يكي از همكاران اين شبكه علي اصغر رمضانپور معاون مهاجراني وزير ارشاد در دولت اصلاحات است كه در بي بي سي فارسي به عنوان كارشناس و دبير يكي از سرويس هاي آلت دست اين رسانه سلطنتي بوده است. وي هم اكنون در تلويزيون رها تي وي با عنوان مدير و سردبير ارشد در كنار احمد رفعت كارشناس و خبرنگار قديمي صداي آمريكا مشغول به فعاليت شده است.

گفتني است فاطمه هاشمي مصاحبه هاي مشابهي نيز با سايت ضد انقلابي كلمه و سايت وابسته به گروهك ملي- مذهبي (مديريت شده از پاريس) انجام داده و طي آن به نهادهاي قضايي و امنيتي ....و ايراد اتهام كرده است! در همين حال نامه اي با امضاي «خانواده هاشمي»(؟!) در سايت ها منتشر شده كه طي آن گفته شده مهدي هاشمي تمارض نمي كند و واقعاً مريض است. مهدي هاشمي 3 سال در لندن اقامت داشت و 40 روز پيش به كشور بازگشت. او يك روز بعد براي بازجويي و رسيدگي به اتهاماتش بازداشت شد.

مهدي هاشمي هفته گذشته با درخواست خانواده هاشمي به بيمارستان دي منتقل شد و مورد آنژيوگرافي قرار گرفت. وي پس از پايان انجام معاينات پزشكي به زندان منتقل شد اما همين امر با هياهوي برخي نزديكان از جمله فاطمه هاشمي مواجه شده است. نكته قابل تأمل در اين ميان فرد يا افراد آلوده اي هستند كه ارتباط وي با رسانه هاي ضد انقلاب را فراهم مي كنند.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...