نسخه چاپی

واكنش مهدی طائب به شایعه سفر برادرش به آمریكا

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، روزنامه اعتماد در گفت‌وگویی با مهدی طائب نوشت:

*هر چه به آخر دولت آقای احمدی‌نژاد نزدیك‌تر می‌شویم اوضاع حساس‌تر می‌شود و بنابراین ارائه نقدها و راهكارها هر چه بیشتر باشد به بهبود اوضاع بیشتر كمك می‌كند.

*كلا آن كسی كه اصولگراست دنبال این است كه آقای احمدی‌نژاد تا پایان دوره ریاست‌جمهوری به بهترین شكل عمل كند و در بهترین وجه ممكن هم ریاست‌جمهوری را به نفر بعدی تحویل دهد.

*آقای احمدی‌نژاد اگر عصبانی شده بود خیلی قبل از این حرف‌ها كار را ول می‌كرد و می‌رفت. این هم برداشت آقای حسینیان است كه می‌گوید احمدی‌نژاد را عصبانی نكنید. از خود آقای احمدی‌نژاد هم اگر بپرسید شاید از به كار بردن این كلمه راضی نباشند.

*یقینا الان شرایط اقتصادی مردم بهتر از دوران اصلاحات است. در زمان اصلاحات، اوضاع اقتصادی جهان مانند امروز درهم ریخته نبود. در آن مقطع زمانی بحران اقتصادی‌ای وجود نداشت كه از چین تا امریكا با آن دست و پنجه نرم كنند. ما در این وضعیت جهانی داریم زندگی می‌كنیم.

*سه‌چهارم مشكلات اقتصادی به تحریم‌ها برمی‌گردد و یك‌چهارم هم به سوءمدیریت‌ها و برخی خیانت‌ها برمی‌گردد.

* [در پاسخ به این پرسش كه با توجه به اینكه برادر جنابعالی رییس اداره اطلاعات سپاه پاسداران هستند آیا ایشان همراه آقای احمدی‌نژاد به نیویورك رفته بودند؟] نه اینها شایعاتی است كه می‌سازند. غیر از اخوی، بنده هم بر اساس همین اخبار منتشره نیویورك بوده‌ام....این كه خیلی ساده‌انگاری است. شما آمدید مك فارلین را تطبیق دادید به اخوی و اینها. آنها كه حرفی نزدند. اینها وقتی می‌گویند مك فارلین یعنی نكند كه اصلاح‌طلبان بیایند و با امریكایی‌ها ببندند...... امریكایی‌ها كم آورده‌اند. دوستان داخل هم كمتر آوردند. بنده و حاج آقا حسین، امریكا را ذلیل‌تر از آن می‌دانیم كه ما الان نیاز به ارتباط با آنها داشته باشیم.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...