نسخه چاپی

سورپرایز حناچی برای روزهای آلوده تهران

عکس خبري -سورپرايز حناچي براي روزهاي آلوده تهران

شهرداری برای اینكه در جنگ با غول به ناصرخان حسابی روحیه بدهد، یك بلوار معروف را هم به نامش سند زده و تمثال مبارك او را نیز برای نصب در آن بلوار ساخته و‌پرداخته است.

در این چند روز که غول آلودگی هوا به این خراب شده حمله کرده و هنوز هم در خیابانهای شهر دارد عربده میکشد، من و خانواده ام از ترس غول در خانه قایم شده ایم . ما از حمله غول لرزان و بیمناکیم، اما خبر خوبی که در این شرایط ناجور، دلمان را خوش کرد و قلبمان را محکم، این بود که شهرداری تهران برای مبارزه با غول خشن و بی رحم آلودگی هوا، یک قهرمان بزرگ و قوی پیدا کرده تا به جنگش بفرستد. مرد با اخلاق ، اسطورهٔ فداکاری و جوانمردی، رستم دستان، پهلوان پهلوانان ، ناصرخان حجازی !
شهرداری برای اینکه در جنگ با غول به ناصرخان حسابی روحیه بدهد، یک بلوار معروف را هم به نامش سند زده و تمثال مبارک او را نیز برای نصب در آن بلوار ساخته و‌پرداخته است.

من و خانواده ام به نوبه خود از این سورپرایز شهرداری تهران کمال قدردانی و تشکر را مینماییم.
از دیگر مسئولین کشور بخصوص دولتمردان هم کمال تشکر را داریم که به موقع و دقیقاً در وقتی که اخبار و اتفاقات بد ما را احاطه میکند، یهویی ما را با حکیمانه ترین و متفکرانه ترین شکل ممکن سورپرایز مینمایند.

با تشکر
میم.الف.نون و خانواده

#حناچی #ناصر_خان_حجازی #استقلال #آزادی #جمهوری_اسلامی #سورپرایز #شهرداری #بلوار_فردوس #آلودگی_هوا #تعطیلی_مدارس #حسن_روحانی #دولت_تدبیر_و_امید #نفوذ #آلاینده #هوا #شورای_شهر

۱۳۹۸/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...