نسخه چاپی

پشت‌پرده سناریوی تقلب اززبان اصلاح طلب

ذاكری پشت پرده سناریوی ادعای تقلب را تشریح كرد


عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: در سال 88 نيز برخي قبل از انتخابات پيش‌بيني‌هايي را انجام دادند و هنگامي که آمارهاي آنان درست از آب در نيامد، مجبور شدند بگويند در انتخابات تقلب صورت گرفته است.

به گزارش صراط، حجت‌الاسلام محمدباقر ذاکري در واکنش به اظهارات منتجب‌نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي مبني بر اينکه نداشتن رهبر، براي اصلاحات يک امتياز محسوب مي‌شود، اظهار داشت: حضور يک رهبر و ليدر در تمامي جريان‌هاي سياسي امري ضروري و حياتي است.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با بيان اينکه جريان‌هاي مختلف بدون تشکيلات مشخص قادر به فعاليت در عرصه سياسي نخواهد بود، افزود: تشکل‌ها و گروه‌هاي مختلف سياسي بدون مديريت سازمان يافته به اهداف مدنظر خود دست پيدا نمي‌کنند و به سمت هرج و مرج و بي‌نظمي پيش مي‌روند.

وي پيش‌بيني برخي اصلاح‌طلبان درباره ميزان آراي خاتمي را خطرناک و نادرست بيان کرد و گفت: بايد اين افراد بگويند که براساس کدام آمار و نظرسنجي چنين پيش‌بيني‌هايي را انجام مي‌دهند.

حجت‌الاسلام ذاکري با بيان اينکه هنگامي كه يك گروه سياسي برنده انتخابات را از قبل اعلام مي كند و نتيجه مدنظر آنان بدست نيامد اختلاف و تنش ايجاد مي‌شود، تاکيد کرد: در سال 88 نيز برخي قبل از انتخابات پيش‌بيني‌هايي را انجام دادند و هنگامي که آمارهاي آنان درست از آب در نيامد، مجبور شدند بگويند در انتخابات تقلب صورت گرفته است.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي خاطر نشان کرد: ورود زودهنگام به انتخابات و پيش‌بيني‌هاي نادرست و غير منطقي آفت است و نتيجه‌اي جز دردسر ايجاد کردن براي کشور ندارد.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...