نسخه چاپی

اختصاصی نما:

مقاومت امنیت آوراست نه مذاكره

عکس خبري -مقاومت امنيت آوراست نه مذاکره

ملت ایران باید گفتمان مقاومت را در انتخابات مجلس به گفتمان غالب تبدیل گرده و آنرا نهادینه سازد تا امنیت پایدار در كشور محققگردد.

حمیدرضا ترقی- همین کسانی که با جان خودشان، با همه‌ی توان خودشان به کمک ملّتهای دیگر و ضُعَفای اطراف منطقه که در دسترس آنها است میروند، همینها سایه‌ی جنگ و ترور و تخریب را از کشور خودمان هم دور میکنند و دفع میکنند. میهن عزیز ما یک بخش مهمّی از امنیّتش محصول کار همین جوانان مؤمنی است که در زیر فرماندهی سردار شهید عزیزمان سالها کار کردند، تلاش کردند؛ اینها امنیّت‌آورند، برای کشور هم اینها امنیّت می‌آورند؛ مقام معظم رهبری 27/10/98
دوگانه های جنگ و مذاکره ، مقاومت و ناامنی؛ جنگ و برجام ،در طی دوران دولت یازدهم و دوازدهم ، شبیه دولت هفتم و هشتم مبنا و ریشه در جریان غربگرا و مرعوبی دارد که با بزرگ نمائی قدرت پوشالی غرب وحقیر و ضعیف پنداری اقتدار و قدرت ملی انقلاب اسلامی ؛ برای تحمیل خواسته های نامشروع غرب بر کشور و ملت انقلابی ایران ، یا مردم را از جنگ ترسانده یا با بزک کردن آمریکا سعی در کاهش تنفر ملت ایران از آمریکا و بفراموشی سپردن جنایات اوعلیه ملت ایران در طی 60 سال اخیر داشته اند.


تجربه ملت فلسطین

ملت فلسطین تا زمانی که سیاست سازش و مذاکره را توسط سران خود دنبال میکرد نه تنها امنیت نداشت و فاجعه های انسانی متعددی مثل کفر قاسم و ...را باید بخاطر حملات ددمنشانه ی صهیونیستها تحمل میکرد بلکه هرروز با قرار دادی چدید دولت جعلیو اشغالگر اسرائیل بزرکتر و دولت فلسطین اشغال شده کوچکتر میشد .
اما با پیروزی انقلاب اسلامی ؛ استراتژی مقاومت جایگزین سازش و مذاکره شد .
با تغییر این استراتژی ما شاهد بهم خوردن موارنه قدرت به نفع ملت فلسطین و بازداشتن رژیم غاصب فلسطین از توسعه طلبی و شکننده شدن امنیت اشغالگران وتقویت دفاعی ملت فلسطین بودیم .
امروز اسرائیل مجبور است برای امنیت شهر وندان غاصب سرزمینهای اشغالی دیوار حایل بسازد ؛ بجای سرباز از اسلحه خودکار برای جلو گیری از ناامنی درمرزهای سرزمینهای اشغالی استفاده کند
حملات اسرائیل به مناطق فلسطینی با اقتدار و محکم پاسخ داده میشود و جنگهایی که توسط اسرائیل آغاز میشود با التماس او در کوتاترین زمان به آتش بس تبدیل میگردد.
امروز ملت فلسطین امنیت نسبی خود را مدیون مقاومت است نه سازش و مذاکره و تسلیم


تجربه ملت سوریه

ملت سوریه اگر میخواست اعتراضات تحریک شده توسط دشمنان خود را با مذاکره حل کند امروز نه حکومت بشار مانده بود و نه تمامیت ارضی آن ولی در اثر مقاومت و ایستادگی 6 ساله توطئه داعش و تکفیری ها و معارضین متحد آن درهم شکسته و ملت آواره ی سوریه به مرور به وطن خود برمیگردند.
ملت و دولت سوریه تن به سازش و مذاکرات بی ثمر نداد و با مقاومت داعش را بیرون و معازضین آلت دست غرب را سرکوب و معارضین سیاسی منتقد را به پای میز مذاکره کشاند .
تجربه تلخ سوریه نشان میدهد که عدم مقاومت چه بلایی را برسر میلیونها آواره ی آن کشور آورده است که امروز باید در ترکیه و لبنان و اروپا در اردوگاهها و کنار خیابانها دست گدائی دراز کنند وعزت و کرامت شان نابود شود .


تجربه لبنان


ملت لبنان تا زمانیکه حزب الله به یک قدرت مقاوم تبدیل نشده بود همیشه در معرض تجاوز اسرائیل بود و امنیت او متزلزل میشد اما وقتیکه مقاومت به تجهیر و قوی شدن خود پرداخت و در جنگ 33 روزه توانمندی خودرا در برابر رژیم غاصب فلسطین نشان داد دیگر شاهد تجاوزات اسرائیل نیست و امنیت به کشورش بازگشته است .
تجربه برجام
مذاکرات برجام در کشور ما که با القاء دروغین احتمال جنگ و ترساندن مردم از احتمال حمله دشمن ؛ آغاز شد
اگر تا کنون مقاومت و ایستادگی ملت ایران و رزمندگان بدون مرز آن در خارج از مرزهای کشور نبود همانطور که امنیت اقتصادی مارا از بین برد امنیت سیاسی مارا هم با انواع توطئه ها و فتنه ها ازبین برده بود .
تجربه مذاکرات نشان داد که نه از تحریمها کاست و نه تهدید های آمریکا را کم کرد .
اما اگر مقاومت اقتصادی از زمان ابلاغ آن توسط رهبری شروع و عملیاتی شده بود امروز تحرمها کارساز نبود همانطور که با تشکیل سپاه قدس و رزمندگان بدون مرز و متحد کردن جبهه مقاومت در منطقه از ورود داعش و عواملش به کشور جلو گیری و نقشه های آنها در بی ثبات سازی ایران را خنثی کرد .
بنابر این به تعبیر مقام معظم رهبری :
سپاه قدس را به این چشم نگاه بکنیم، آن وقت، همینها، همین کسانی که با جان خودشان، با همه‌ی توان خودشان به کمک ملّتهای دیگر و ضُعَفای اطراف منطقه که در دسترس آنها است میروند، همینها سایه‌ی جنگ و ترور و تخریب را از کشور خودمان هم دور میکنند و دفع میکنند. میهن عزیز ما یک بخش مهمّی از امنیّتش محصول کار همین جوانان مؤمنی است که در زیر فرماندهی سردار شهید عزیزمان سالها کار کردند، تلاش کردند؛ اینها امنیّت‌آورند، برای کشور هم اینها امنیّت می‌آورند؛
بنابر این ادعاهای بعضی از مسئولین که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است بی پایه و اساس بوده و از مبنای تحلیلی منطقی برخوردار نیست و به به یک فریب افکار عمومی بیشتر شبیه است .
شهید سلیمانی گفتمان مقاومت را تثبیت کرد
تشییع بی نظیر شهید سلیمانی در شهر های ایران اسلامی با حضور میلونها نفر از مردم علاقمند و دلسوخته ایران و ابراز تنفر عمیق آنها از آمریکای تروریست و رد هرکونه مذاکره با قاتل او نشان داد که ملت ایران :
از خطّ مجاهدتِ شجاعانه دفاع میکند، ملّت ایران نشان داد که به نمادهای مقاومت عشق می‌ورزد، ملّت ایران نشان داد که طرف‌دار مقاومت است، طرف‌دار تسلیم نیست. آن کسانی که سعی میکنند چیز دیگری را از ملّت بزرگ ما به مردم و به افکار بیگانگان یا افکار عمومیِ داخل نشان بدهند، با صدق و صفا با مردم رفتار نمیکنند؛ ملّت این است، ملّت طرف‌دار ایستادگی است، طرف‌دار مقاومت است، ملّت طرف‌دار ایستادگی در مقابل زورگویی دشمنان است.
ملّت ایران در این قضیّه خود را نشان داد، باطن خود را نشان داد، قاعده و زیربنای فکری خود را ملّت ایران نشان داد؛ احساسات صادقانه‌ی خود را ملّت ایران نشان داد؛ این فریاد انتقامی که از مردم شنیده شد در سرتاسر کشور، در واقع این فریاد انتقام، سوخت حقیقی موشکهایی بود که پایگاه آمریکایی را زیر و رو کرد مقام معظم رهبری 27/10/98
آری امروز ملت ایران به این باور رسیده است که اگر ضربه سپاه به عین الاسد نبود معلوم نبود امنیت آینده کشور چگونه تامین میشد .
دشمنانی که بر روی اعتراضات اقتصادی مردم براحتی سوار شده و براحتی آنرا به شورش خیابانی و تخریب اماکن دولتی و مردمی تبدیل میکنند و عده ای بیگناه را میکشند در صورت کم رنگ شده ساست و گفتنمان مقاومت چه بلایی به سرکشور خواهند آورد.
اینک ملت ایران باید گفتمان مقاومت را در انتخابات مجلس به گفتمان غالب تبدیل گرده و آنرا نهادینه سازد تا امنیت پایدار در کشور محققگردد.

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...