نسخه چاپی

نقش احساس امنیت در فهرست ائتلاف

عکس خبري -نقش احساس امنيت در فهرست ائتلاف

امروز شكل گیری ائتلاف نیروهای انقلاب در گام اول توانسته امنیت روانی را در میان مردم انقلابی به وجود آورد و اعتماد اولیه را در سطح جامعه جلب نماید. آنچه مهم است اینكه تلاش شورای انتخاب از این پس مكمل این امنیت شكل گرفته باشد.

سیدمهدی جولایی- از مطالب مهمی که معمولاً در حوزه امنیت بدان پرداخته می شود، بحث امنیت و احساس امنیت است. امنیت را معمولاً فراغت و آزادی افراد جامعه از ترس، تهدید و اضطراب و مصون ماندن جان، مال و ناموس شغل و آبروی افراد یک جامعه از هر نوع تهدید و خطر عنوان می دارند.
آنچه همواره جدی پرداخت می شود رجحان احساس امنیت بر خود امنیت است به عبارت بهتر احساس امنیت لازم تر و واجب تر از وجود خود امنیت است چرا که امکان دارد در یک جامعه امنیت جاری باشد اما مردم در آن جامعه احساس امنیت را به هر دلیلی نداشته باشند که این خود موجب شکل‌گیری اختلال در روند جامعه و ایجاد ناامنی می گردد.
امروز شکل گیری ائتلاف نیروهای انقلاب در گام اول توانسته امنیت روانی را در میان مردم انقلابی به وجود آورد و اعتماد اولیه را در سطح جامعه جلب نماید. آنچه مهم است اینکه تلاش شورای انتخاب از این پس مکمل این امنیت شکل گرفته باشد.
اگر این انتخابات نتیجه مطلوب و مسموع داشته باشد و به دور از خط بازیها و با آن بازی‌ها شکل گیرد احساس امنیت که به مراتب مهمتر از امنیت اولیه می باشد و در جامعه ایجاد می نماید. امیدوارم برادران و خواهران ارجمند در این روزهای سختی که در پیش دارند انقلاب را بیمه نمایند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...