نسخه چاپی

جان مردم برهمه چیز مقدم است

سخنگوی دولت گفت: ما برخلاف برخی كشورها به دلیل مصلحت اندیشی‌ها سیاسی و اقتصادی عمل نكردیم و جان و سلامت مردم ایران را بر همه چیز مقدم می‌دانیم.




به گزارش نما، علی ربیعی سخنگوی دولت که ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اهالی رسانه که به دلیل شیوع ویروس کرونا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران در این روزها بیش از دوره های دیگری به دولت کمک می کنند و بر رنج امروز جامعه نیز غلبه می‌کنیم. کرونا مساله اول کشور و دولت است و البته این موضوع کل دنیا را درگیر کرده است و قربانیانی گرفته است.

اخبار سیاسی - وی افزود: دولت از ابتدای قطعی شدن اولین نتیجه تست به دور از هرگونه ملاحظه به صورت شفاف اطلاع رسانی خود را صورت داد. در مساله سلامت عمومی صداقت یکی از بدیهیات است و تلاش ما این که با همکاری مردم، جامعه پزشکی و سازمانهای مدنی نه تنها این بلای عظیم را پشت سر بگذاریم بلکه در پسابحران کرونا سطح سلامت را ارتقا خواهیم داد زیرا در این صورت است که ازفاز درمان عبور خواهیم کرد.

علی ربیعی تاکید کرد: کرونا مثل سارس و ایدز یک تهدید جهانی است و طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی بیش از 60 کشور درگیر این موضوع شده‌اند. ما از شفاف ترین کشورها در حوزه اطلاع رسانی هستیم.

سخنگوی دولت افزود: ما برخلاف برخی کشورها به دلیل مصلحت اندیشی‌ها سیاسی و اقتصادی عمل نکردیم و جان و سلامت مردم ایران را بر همه چیز مقدم می‌دانیم.

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...