نسخه چاپی

محلات حاشیه‌نشین سنندج ضدعفونی و گندزدایی شد

عکس خبري -محلات حاشيه‌نشين سنندج ضدعفوني و گندزدايي شد

مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس كرونا سنندج به ۵ بلوك تقسیم و شهرداری نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری اقدام می‌كنند.

به گزارش نما ،اسعد فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری سنندج هر شب اجرا خواهد شد.


وی عنوان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سنندج و نواحی منفصل آن به ۵ بلوک تقسیم شد.


 فرهادی ادامه داد: بر اساس تقسیمبندی صورت گرفته شهرداری سنندج بعنوان متولی ضدعفونی و گندزدایی بلوک شماره یک تعیین شد.


 وی افزود: این شهرداری به عنوان متولی بلوک شماره یک هر شب عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلاتی نظیر اسلام آباد، قلعه چهارلان، سرتپوله، پیر محمد، تپه بهار مست، شهرک صنعتی جوشکاران، مولوی، فرجه، عباس آباد، گلشن، کانی کوزله، چهار باغ، تایله، شهرک بعثت، تربیت معلم و ناحیه منفصل  ننله را انجام خواهد داد.


فرهادی ادامه داد: هر شب ۴۰ نفر از نیروهای سازمانها و مناطق تابعه شهرداری با ۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلات حاشیهای سطح شهر را انجام خواهد داد.


وی تاکید کرد: علاوه بر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و محلات حاشیهای سطح شهر هر روز و به صورت مستمر عملیات ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی، سرویسهای بهداشتی، پایانههای مسافربری، بازارهای سرپوشیده، بازارچه تاناکورا، جایگاه‌های عرصه سوخت و پاساژها را انجام خواهد داد.


مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج با بیان اینکه عملیات ضد عفونی و گندزدایی هرشب بجز ایام بارانی از ساعت ۲۴ لغایت ۶ صبح انجام می شود از شهروندان در خواست نمود : از ترددهای غیر ضروری در سطح معابر و محلات در این ایام خودداری کنید.

منبع ایسنا

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...